در گروه مرگ قرار داریم

مدیرفنی تیم آلومینیوم هرمزگان گفت: این تیم در گروه مرگ مسابقات قرار گرفته است و همگروهی با تیم های پیکان، ارومیه و ابومسلم نمی تواند بازی های آسانی را برای نماینده هرمزگان پیش رو داشته باشد.

فریدون الهامی افزود: لیگ امسال با سال های گذشته قابل قیاس نیست و برای نخستین بار مسابقات سوپرلیگ در دو گروه هشت تیمی برگزار می شود. افزایش تیم ها سبب پخش بازیکنان در تیم های مختلف شده است و این موضوع بر جذابیت مسابقات می افزاید.

وی ادامه داد: نمی توان در حال حاضر قدرت تیم ها را پیش بینی کرد زیرا تا هفته اول این مسابقات برگزار نشود، ارزیابی از سطح فنی تیم ها به دست نمی آید اما آنگونه که مشخص است تیم های پیکان و داماش با جذب نیروهای کارآمد سعی در رقابت برای رسیدن بر سکوی اولی دارند.

مدیرفنی تیم آلومینیوم هرمزگان در خصوص مسابقه این تیم با پیکان تهران اظهار کرد: تیم پیکان قهرمان آسیاست و خود را برای شرکت در مسابقات باشگاه های جهان آماده می کند؛ در حالی که هدف تیم آلومینیوم از حضور در سوپرلیگ، تنها بقا در آن است و این دو هدف نشان دهنده تفاوت دو تیم است اما ناامید به میدان نمی رویم و نهایت تلاش خود را برای موفقیت در این مسابقه خواهیم کرد. 

ادامه مطلب در لینک زیر: 

http://khalijefars.isna.net.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=1550

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد