علیرغم نمایش ضعیف به پیروزی رسیدیم

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس گفت: در این دیدار بازی خوبی را به خصوص در نیمه اول ارائه ندادیم اما خوشبختانه توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم.

کارلوس فابین لب با اشاره به سیستم تیم شهرداری در نیمه اول، تصریح کرد: در نیمه اول دیدار مقابل ماشین سازی آرایش تیمی ما به صورت ضد حمله بود و با سیستم پنج، چهار، یک در نیمه اول بازی کردیم که نتوانستیم در این نیمه موفق عمل کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ماشین سازی در نیمه اول مرکز زمین را کاملا در اختیار گرفته بودند و توانستند موقعیت های زیادی را بر روی دروازه تیم ما ایجاد کنند که با واکنش های خوب دروازه بان ما این موقعیت ها به گل تبدیل نشد.

لب اضافه کرد: در اواسط نیمه دوم سیستم تیم را از پنج، چهار، یک به چهار، چهار، یک، یک تغییر دادم و مدافعان کناری تیم کمی جلوتر آمدند اما این سیستم هم نتیجه نداد چون آنها از طریق فضاهایی که در پشت مدافعان به وجود می آمد موقعیت های دیگری را بر روی دروازه ما ایجاد کردند.

وی در خصوص بازی 2 مدافع کناری تیم شهرداری (رضا مردانی و مسلم محمد نژاد)، عنوان کرد: هنگامی که سیستم تیم را به چهار، چهار، یک، یک تغییر دادم از این 2 نفر خواستم که روبه جلوتر کار کنند که به همین دلیل فضاهای زیادی در پشت آنان ایجاد می شد و در واقع اشتباه از آنان نبود بلکه این تقصیر خودم بود که آرایش تیم را عوض کردم. 

ادامه مطلب در لینک زیر: 

http://khalijefars.isna.net.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=1413

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد