به دنبال آقای گلی مسابقات لیگ دسته اول هستم

مهاجم برزیلی تیم شهرداری بندرعباس گفت: همیشه منتظر این بودم که در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرم و خوشبختانه در دیدار مقابل ماشین سازی برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار گرفتم.

اندرسون پریرا افزود: بازی مقابل ماشین سازی بازی خیلی سختی بود و خوشبختانه توانستم در این دیدار سخت بازی خوبی را انجام دهم.

بازیکن برزیلی تیم شهرداری بندرعباس ادامه داد: در چند ماه گذشته تمرینات خیلی سختی را انجام دادم تا بتوانم به ترکیب اصلی برسم و امیدوارم بتوانم در آینده این روند خوبی را که شروع کرده ام ادامه دهم.

پریرا در پاسخ به این سوال که آیا در این فصل به آقای گلی در مسابقات فکر می کند یا نه، اظهار کرد: خیلی دوست دارم که در بازی های آینده گل های بیشتری بزنم و برای رسیدن به این هدف هر روز تمرین می کنم و در واقع می توانم بگویم که تا حدودی به آقای گلی و بهترین گلزن شدن فکر می کنم اما بیشتر دوست دارم که تیم نتایج خوبی را کسب نماید.  

ادامه مطلب در لینک زیر: 

http://khalijefars.isna.net.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=1414

نظرات 1 + ارسال نظر
دانلود رایگان یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ب.ظ http://radesayeh.blogfa.com

سلام دوست عزیز..وبلاگ خوبی داری.دوست داشتی وبم رو ببین و اگر ایرادی داره بهم بگو. مرسی.مایل بودی میتونی با هیچی ولی همه چی لینکم کنی. منتظرتم. ببخشید دیروقت سر زدم .تابعد.

[قلب شکسته],
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد