تهدید تکواندوکاران به ترک باشگاه شهرداری بندرعباس

تیم تکواندو شهرداری بندرعباس که در این فصل با جذب نفرات سرشناس برای قرار گرفتن بر روی یکی از سکوهای اول تا سوم در مسابقات سوپرلیگ شرکت کرده بود، با اعلام تهدید تکواندوکارانش به ترک این تیم دچار بحران تازه ای شده است.

در حالی که تنها سه هفته از مسابقات سوپرلیگ تکواندو کشور گذشته است، به دلیل عملی نشدن وعده های مسوولان باشگاه شهرداری بندرعباس، باردیگر تیم تکواندو شهرداری دچار بحرانی شد که هر ساله با آن دست و پنجه نرم می کند.

در همین خصوص سرپرست تیم تکواندو شهرداری بندرعباس گفت: در قرارداد بازیکنان آمده است که 30 درصد از کل مبلغ قرارداد آن ها باید در ابتدای فصل و پس از پایان هفته اول پرداخت شود که تاکنون این وعده عملی نشده است.

کوهیار دادگر با انتقاد از وضعیت موجود، اظهار کرد: هر ساله تیم تکواندو شهرداری بندرعباس در ابتدای فصل با قدرت ظاهر می شود اما در ادامه فصل به واسطه پرداخت نشدن مطالبات مالی تیم دچار بحران می شود.

وی تصریح کرد: دوازدهم آذرماه دو مسابقه حساس در سوپرلیگ داریم که اگر تهدید بازکنان عملی شود، قطعآ تیم دچار بحران می شود و دیگر این مشکل قابل بر طرف شدن نیست مگر الآن به فکر چاره باشیم.

همچنین مدیرعامل جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: از این موضوع بی خبرم و در روزهای آینده این مسأله را پیگیری می کنم.

علیرضا پاکدامن بیان کرد: چون این موضوع به مسایل مالی برمی گردد و بنده به تازگی به سازمان فرهنگی ورزشی آمده ام، باید قراردادها را بررسی و پس از شنیدن صحبت های مسوولان مالی، این موضوع را خاتمه دهم. 

لینک اصلی خبر: 

http://khalijefars.isna.net.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=1381

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ب.ظ

aghaye shardar in pole bizabono nadin be in tim ke hich nafeie beraye banadr nadare bavar konid. inam az hilehaye agahye daneshe ke jibe khodesho por kone

[ بدون نام ] شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ب.ظ

Kho beran az folad esfahan begiran

[ بدون نام ] یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 ب.ظ

آقای شهردار اگر این بول را بدین خیانت کردین به مردم بندر ودستتون با دانش یکی هستش. آقایون دانش فقط برای منافع خودشون این تیم شهردای بگیم (اصفهان) را تشکیل دادند.چون دیگر تو فدراسیون جایگاهی ندارند. به خاطر عملکرد ضعیفشان در استان.جوانان هرمزگان زده شدن از تکواندو و دیگر اشتیاقی به این رشته ندارند. فقط به خاطر اخلاق دوروئی برادران دانش وبخصوص فیصل.

[ بدون نام ] دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ق.ظ

behtar ke tahdid kardan chera sodesho esfahan bebare bandariha bian joresho bekashan . khob shod ke nadade in aghaye shardar hatman fahmide ke che eshtebahi daneshna kardan .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد