برخورد ناعادلانه کمیته ملی المپیک انگیزه را در ورزشکار می کشد

عضو تیم ملی بدمینتون ایران گفت: تنها خاطره بد زندگی ام به روز 21 آبان بر می گردد که به جای آنکه در شهر گوانگ ژو برای رقابت در مسابقات آسیایی حضور داشته باشم، در مسابقات رنکینگ کشوری بندرعباس به رقابت می پرداختم!

علی شاه حسینی افزود: متأسفانه کمیته ملی المپیک ایران با دیدی یکسان به تمامی رشته های ورزشی نگاه نمی کند و با نظرهای ناعادلانه انگیزه را در ورزشکاران می کشد.

وی ادامه داد: وقتی این کمیته برخی رشته ها مانند تیراندازی با کمان و پینگ پنگ را تنها جهت کسب تجربه نه امتیاز به مسابقات آسیایی اعزام می کند و از تلاش بدمینتون بازان چشم پوشی می کند، معلوم است که باید گفت کمیته ملی المپیک اعمال ناعادلانه ای در اعزام تیم های ورزشی به گوانگ ژو دارد.

عضو تیم ملی بدمینتون ایران اظهار کرد: رنکنیگ بهترین بازیکن رشته پینگ پینگ به 200 می رسد اما بنده با رنکینگ جهانی 78 به راحتی به مسابقات آسیایی اعزام نمی شوم و کسی هم از کمیته ملی المپیک این موضوع را پیگیری نمی کند. چگونه باید توقع داشت که یک ورزشکار با این برخوردها انگیزه ای برای ادامه کار داشته باشد. وقتی نتیجه تلاشم را مسوولان کمیته ملی المپیک نادیده می گیرند، آیا می توان به خود تلقین کرد که این جایگاه جهانی من یک ارزش برای مسوولان تربیت بدنی محسوب می شود؟! 

ادامه مطلب در لینک زیر: 

http://khalijefars.isna.net.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=1391

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد