فدای افتتاح ورزشگاه 20 هزار نفری بندرعباس شدیم

سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: تیم استقلال اهواز در این بازی فدای افتتاح ورزشگاه 20 هزار نفری بندرعباس شد و انگار برگزاری این مسابقه در درجه اهمیت به مراتب پایین تری از موضوعات دیگر قرار داشت و در پایان این مسأله به ضرر ما تمام شد.

داریوش یزدی  افزود: در ابتدا باید افتتاح ورزشگاه 20 هزار نفری بندرعباس را به مردم این شهر تبریک عرض کنم اما عادلانه نیست برای آنکه موضوعی دیگر محقق شود، موضوعات دیگر را فدای آن کنیم . آیا کسی از خود پرسید که سرنوشت تیم استقلال اهواز در این بازی چه خواهد شد؟!

وی با انتقاد از وجود بی برنامگی در افتتاح ورزشگاه 20 هزار نفری بندرعباس، اظهار کرد: از روز گذشته که با طی کردن مسافتی طولانی به شهر بندرعباس رسیدیم بارها زمان بازی تغییر کرد و زمانی که وارد ورزشگاه شدیم بازیکنانمان سه بار در زمان های مختلف به گرم کردن پرداختند که این مسأله بر توانایی فیزیولوژیکی بازیکنان اثرگذار بود. بازیکنان 4 ساعت قبل از زمان اعلام شده ابتدایی آغاز بازی ناهار خورده بودند اما بازی با دوساعت تأخیر آغاز شد، مسلم است که این قضیه به سود تیم آلومینیوم رقم خواهد خورد و نام تیم استقلال اهواز به عنوان بازنده اعلام می شود. 

ادامه مطلب در لینک زیر: 

http://khalijefars.isna.net.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=1294

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد