دهمین دور مسابقات هندبال ساحلی کشور آغاز شد

دهمین دوره مسابقات هندبال ساحلی کشور با حضور 18 تیم از هشت استان کشور به میزبانی شهر بندرعباس -برای ششمین بار- از روز گذشته در زمین پارک ساحلی غدیر آغاز شد.

در این مسابقات 18 تیم از استان های تهران، اصفهان، بوشهر، گیلان، هرمزگان، همدان، لرستان، یزد و چهارمحل و بختیاری به مدت چهار روز در سه گروه سه تیمی در زمین پارک ساحلی غدیر با یکدیگر به رقابت می پردازند و در پایان تیم برتر این مسابقات به نمایندگی از کشور جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی این رشته ورزشی شرکت می کند.

در مسابقه افتتاحیه این رقابت ها، روز گذشته تیم نایبند(ب) هرمزگان با نتیجه دو بر صفر از سد نماینده استان گیلان گذشت.

در مسابقه هندبال ساحلی، هر تیم دارای چهار بازیکن و هر مسابقه در دو نیمه ده دقیقه ای برگزار می شود و اگر دو تیم در پایان بازی به نتیجه تساوی رضایت دهند، ضربات پنالتی تکلیف تیم پیروز این میدان را مشخص می کند که به برنده مسابقه دو امتیاز اختصاص می یابد. در حال حاضر تیم ملی کشورمان در بین کشورهای آسیایی در رده دوم و در بین کشورهای جهان در رده هفتم قرار دارد. 

لینک اصلی خبر: 

http://khalijefars.isna.net.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=1170

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ب.ظ

خوب کاری کردند که پولی واریز نشده. این پول باید هزینه بشه در پرورش خردسالان هرمزگان.چرا باید مردم هرمزگان باید این هزینه را بپردازن در صورتی که نفعش را برادران دانش و استانهای دیگر میبرند. گیریم این تیم اول شد آیا استعداد یابی صورت گرفته یا نه.این بازیکنان تو شهرهای خودشون تمرین میکنند وتمام تجربیاتشون را به نوجوانان خودشون انتقال میدن .اصلأ این تیم باید منحل بشه و شهرداری این هزینه را صرف خردسالان محروم هرمزگان کنه البته بانیروی بوم و برای آینده تیمی محکم در رده نوجوانان راهی لیگ کنه. چرا ما هیچ تیمی در رده نوجوانان نداریم در صورتی که تمام استانها در این رده شرکت مکنند. اگه آقایون میخواهند کاری کنن بیایند تو این رده زحمت بکشند. تنها دلیلش اینه چون پول بیشتری میزنند به جیب.
س.د.بندر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد