بازگشت رییس در قامت دبیر!

در روزگاری که ورزش هرمزگان هر روز با انتشار خبری جدید همه نگاه ها را به سوی خود جلب می کند، بازگشت دوباره رییس برکنار شده هیأت ژیمناستیک به جمع خانواده این ورزش پایه در پستی جدید، باعث تداعی این بیت شعر "هرکسی کو دور ماند از اصل خویش  بازجوید روزگار وصل خویش" از مولوی می شود.

هیأت ژِیمناستیک هرمزگان که طی ماه های اخیر یکی از خبرسازترین روزهای خود را سپری می کند، این بار با انتخاب عبدالرحیم سپهرتاج (رییس برکنار شده هیأت ژیمناستیک استان) به عنوان دبیر این هیأت در صدر خبرها قرار گرفت.

اختلافات سپهرتاج و مدیرکل تربیت بدنی استان طی ماه های گذشته تا آنجا پیش رفت که بنا به درخواست این اداره کل و دستور سازمان تربیت بدنی، فدراسیون ژِیمناستیک مجبور به برکناری رییس هیأت ژِیمناستیک استان هرمزگان شد. اما از نکات قابل تأمل در این اختلافات، انتخاب شخصی به عنوان سرپرستی هیأت ژِیمناستیک بود که با فرد مورد نظر اداره کل تربیت بدنی استان هرمزگان جهت احراز این پست منافات داشت.

پس از حدود یک ماه از انتخاب محمد مهدی مدرسی به عنوان سرپرست هیأت ژِیمناستیک، وی در نخستین اقدام خود دست به کاری زد که به نوعی نشان دهنده ادامه اختلاف نظرهای این هیأت با مدیرکل تربیت بدنی می باشد. مدرسی طی حکمی عبدالرحیم سپهرتاج را به عنوان دبیر هیأت ژِیمناستیک منصوب کرد تا وی که یک ماه پیش توسط شخص اول ورزش استان از سکانداری این هیأت ورزشی برکنار شده بود، بار دیگر در زمره مهمترین تصمیم گیرندگان هیأت ژیمناستیک قرار بگیرد. 

متن کامل خبر در لینک زیر: 

http://khalijefars.isna.net.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=1162

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد