حاشیه های مجمع هیأت بدمینتون هرمزگان

مجمع هیأت بدمینتون استان هرمزگان و مراسم تجلیل از قهرمانان این رشته ورزشی با حواشی جالبی همراه بود که نشانگر اختلافات عمیق بین مدیرکل تربیت بدنی استان و روسای برخی از هیأت های ورزشی است.

 از نکات بارز در جلسه مجمع هیأت بدمینتون و مراسم تجلیل از قهرمانان این رشته ورزشی، عدم شرکت مدیرکل تربیت بدنی در این جلسات بود که نمی توان آن را بی ارتباط با اختلافات به وجود آمده بین رییس هیأت بدمینتون و مدیر کل تربیت بدنی طی یکسال گذشته دانست، هرچند دلیل غیبت وی کسالت ذکر شده بود!

این غیبت تا بدانجا باعث رنجش رییس فدراسیون بدمینتون شد که بارها در سخنرانی های خود ضمن تشکر از اداره کل تربیت بدنی به صورت وِیژه(!!!) ابراز امیدواری کرد که دلیل غیبت آقای محمدی اصل-مدیرکل تربیت بدنی- کسالتش باشد نه موضوعی دیگر!

این موضوع تنها حاشیه سفر رییس فدراسیون بدمینتون به استان هرمزگان نبود. مراسم تجلیل از قهرمانان بدمینتون استان، به دلیل تأخیر 65 دقیقه ای معاون اداره کل تربیت بدنی، با یک ساعت تأخیر آغاز شد که افراد سخنران هر بار با ابراز کنایه ای به نیامدن نماینده ای از اداره کل تربیت بدنی انتقاد می کردند و این موضوع تا آنجا پیش رفت که در نماهنگ پخش شده توسط هیأت بدمینتون، به عدم حضور مسوولان تربیت بدنی در مسابقات مختلف بدمینتون در سطح استان هرمزگان اشاره و بارهای صندلی خالی به نمایش درآمد.

همچنین رییس هیأت بدمینتون با بیان این مطلب که “ای کاش مدیرکل تربیت بدنی در این مراسم حضور داشت تا مشاهده می کرد که تعداد ورزشکاران بدمینتون هرمزگان از بیست نفر بیشتر است” به اختلافات عمیق خود با مدیرکل تربیت بدنی استان هرمزگان دامن زد که این سخن با تشویق حضار (از جمله روسای هیأت های دعوت شده به این مراسم !!!) همراه شد.

از دیگر حواشی موجود در این مراسم این بود که هنگام حضور معاون ورزشی اداره کل تربیت بدنی استان هرمزگان دراین جلسه، رییس برکنار شده هیأت ژِیمناستیک قصد ترک سالن را داشت که با وساطت رییس هیأت والیبال و تکواندو این امر صورت نگرفت تا این مورد نشان از وضعیت حاد ورزش در استان هرمزگان و اختلافات زیاد در سطح مدیریت ورزش استان بدهد! 

لینک اصلی مطلب:  

http://khalijefars.isna.net.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=1109

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد