شهرداری مانع وزش باد صبا در بندرعباس شد

از سری مسابقات فوتبال جام حذفی دو تیم شهرداری بندرعباس و صبای قم به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، تیم شهرداری با گل دقایق پایانی موفق به شکست حریف لیگ برتری خود شد.

 از دور یک شانزدهم مسابقات فوتبال جام حذفی کشور روز گذشته دو تیم شهرداری بندرعباس و صبای قم از ساعت 14:30 در ورزشگاه تختی بندرعباس به مصاف هم رفتند و در یک بازی پرهیجان، این تیم میزبان بود که با خلق یک شگفتی شاگردان محمود یاوری را مجبور به خداحافظی از مسابقات جام حذفی کشور کرد.

در این بازی دو تیم از همان دقایق ابتدایی حمله بر روی دروازه یکدیگر را در دستور کار خود قرار داده و با خلق موقعیت های پیاپی سعی در گشودن دروازه حریف داشتند که تلاش بازیکنان تیم شهرداری در دقیقه 28 نتیجه داد و ابراهیم مطوری با یک فرار دیدنی  روی پاس امیر خلیفه اصل توانست دورازه مهدی واعظی را باز کند و شادی را به اردوی تیم شهرداری بیاورد.

بعد از دریافت گل نخست، تیم صبای قم بیش از پیش به حملات خود ادامه داد و خوشحالی هواداران شهرداری 3 دقیقه هم به طول نینجامید که روی ارسال تماشایی داوود حقی این علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن با تجربه صبا بود که با یک ضربه سر بازی را دوباره به تساوی کشاند تا دو تیم با همین نتیجه نیمه اول را به پایان برسانند.

در نیمه دوم با تحلیل رفتن بدن بازیکنان دو تیم بر اثر گرمای هوا، توپ بیشتر در منطقه میانی زمین جریان داشت که روی یک اشتباه ناشیانه، رضا مردانی بازیکن تیم شهرداری با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج و نگرانی کادرفنی تیم شهرداری را به اوج خود رساند. با این اخراج بازی تدافعی در دستور کار تیم شهرداری قرار گرفت و به خوبی جناحین زمین بر روی بازیکنان صبا بسته شد. این وضعیت ادامه داشت تا اینکه بازیکن برزیلی تیم صبا با انجام یک تکل خطرناک از زمین بازی اخراج و دو تیم با 10 بازیکن به کار خود ادامه دادند. در همین زمان بود که کارلوس فابین لب با یک تعویض طلایی همه چیز را به سود تیم شهرداری بندرعباس جابه جا کرد. حمیدرضا رجبی که در دقایق پایانی وارد زمین شده بود، در دقیقه 88 بر روی غفلت مدافعین تیم میهمان و اشتباه مهدی واعظی با یک شوت دیدنی دروازه صبا را برای بار دوم گشود تا تمامی برنامه های محمود یاوری به هم بخورد و در پایان این تیم شهرداری بندرعباس باشد که با پیروزی در این مسابقه به جمع 16 تیم مرحله پایانی مسابقات فوتبال جام حذفی صعود کرده و به دیدار فولاد خوزستان برود.

اسامی بازیکنان:

شهرداری بندرعباس

حسن مرادی(کاپیتان)، علی باقری، علیرضا جدیدی، حمیدرضا غنی زاده، رضامردانی، دانیل رومرو، رضاغنی زاده، امیرخدامرادی(دقیقه90- اندرسون پریرا)، مسلم محمدنژاد(دقیقه78- ماکسی میلیانو)، علی مطوری، امیرخلیفه اصل(دقیقه80- حمیدرضا رجبی)

صبا قم

مهدی واعظی، مرتضی کاشی(کاپیتان)، علیرضامیرشفیعیان(دقیقه50- ابوالفضل حاجی زاده)، وحید حمدی نژاد، حمیدرضا فرزانه، سعیدخانی، پاولو سانتوس، داوود حقی، علیرضا نیکبخت واحدی(دقیقه76- رامین رضاییان)، احمد تقوی(دقیقه90- هادی اصغری)، محسن بیاتی نیا 

برای دیدن لینک اصلی به لینک زیر مراجعه کنید: 

http://khalijefars.isna.net.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=1088

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد