نوار پیروزی های داخل خانه المهدی نوین ادامه دارد

هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور با ادامه پیروزی های داخل خانه آلومینیوم المهدی نوین هرمزگان پیگیری شد.

تیم آلومینیوم المهدی نوین هرمزگان در حالی روز گذشته پذیرای تیم پرسپولیس زاهدان بود که به دلیل عدم تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب از سوی باشگاه آلومینیوم، استقبال چندانی از سوی تماشاگران و اصحاب رسانه صورت نگرفته بود و به نوعی تیم المهدی در خانه خود غریبانه به مصاف نماینده زاهدان رفت که علت را می توان در نبود مدیرعامل تیم آلومینیوم هرمزگان (به دلیل حضور در مجمع فدراسیون فوتبال) در ورزشگاه و کم اهمیت جلوه دادن این مسابقه از سوی این باشگاه مشاهده کرد!

در این بازی که از ساعت 14:30 در ورزشگاه تختی بندرعباس در حضور کمتر از 50 تماشاگر آغاز شد، از همان ابتدا تیم المهدی یورش به دروازه حریف را در دستور کار خود قرار داد و به نوعی تیم پرسپولیس زاهدان را در یک سوم دفاعی خود محبوس کرد. اما این حملات در نیمه اول نتیجه ای نداشت تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم با گسترش حملات تیم المهدی، تمرکز دفاعی تیم میهمان به هم خورد تا اینکه احد لشکری که در دقیقه 65 وارد زمین شده بود، تیر خلاص را در دقیقه 67 شلیک کرده و نتیجه زحمات هم تیمی هایش را وارد دروازه تیم پرسپولیس زاهدان کند و شادی را به اردوی طلایی پوشان هرمزگانی به ارمغان آورد و در پایان نماینده شایسته هرمزگان با این تک گل از سد میهمان خود عبور کرده و هوادارانش را به آینده تیم خود امیدوار کند.

تیم المهدی نوین هرمزگان با دو پیروزی و کسب یک امتیاز از بازی خارج از خانه هفته گذشته خود در برابر نماینده استان کرمان با کسب هفت امتیاز در زمره مدعیان گروه خود قرار دارد.

اسامی بازیکنان:

آلومینیوم المهدی نوین هرمزگان

اردشیر رسولی، عبدالرضا گلی، احمدرضا حسن زاده، محمد قاسمی، محمدرضا لطفی پور، نریمان رضوانی، علی ورمزیار، محمد اسفندیاری، علی سالاری، یونس باقی زاده، اسماعیل حبشی (دقیقه 65- احد لشکری)

پرسپولیس زاهدان

ساسان پورسعادت، محمدیونس ریگی، علی مومنی، هادی پناهی، نیکنام بخشی، مصطفی احمدزاده، محمد غفوری پور، مهدی آگاهی، حمیدرضا رحیمی، ابراهیم رحیمی، پیام محمدی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد