کشاورز میناب بر با بسکتبال نونهالان استان هرمزگان

در پایان مرحله نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی نو نهالان باشگاه های استان هرمزگان، تیم کشاورز میناب موفق شد در حضور شش تیم استقلال و آرش از قشم، کشاورز و برق از میناب، پاس بندرلنگه و اروند بندرعباس بر سکوی قهرمانی بایستد.

در این مسابقات که به مدت دو روز با حضور تیم های استقلال و آرش از قشم، کشاورز و برق از میناب، پاس بندرلنگه و اروند بندرعباس در دو گروه در سالن فجر بندرعباس برگزار شد، تیم کشاورز میناب در دیدار پایانی با اختلاف یک امتیاز بر تیم استقلال قشم چیره شد و به مقام نخست این مسابقات دست یافت.

در دیدار پایانی این بازی های تیم کشاورز میناب که به شایستگی گام به دیدار پایانی گذاشته بود، توانست با ارایه یک بازی هدفمند و گروهی با نتیجه 61 بر 60 از سد تیم استقلال قشم عبور کرده و به یکه تازی خود در بسکتبال استان هرمزگان ادامه دهد.

همچینین در دیدار رده بندی این مسابقات، پاس بندرلنگه با غلبه بر برق میناب در جای سوم ایستاد.

در پایان این مسابقات از سوی کمیته برگزاری، پوریا سالاری بازیکن ملی پوش کشاورز میناب که با پرتاب های موفق خود موجب قهرمانی تیمش شده بود به عنوان موثرترین بازیکن این دوره از مسابقه ها اعلام شد.

تیم بسکتبال نونهالان کشاورز میناب به عنوان قهرمان بسکتبال باشگاه های استان هرمزگان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد