هدفمان بقا در سوپرلیگ است

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: تیم در حال حاضر در دوران بدنسازی به سر می برد و بازیکنان با شرکت در تمرینات پرفشار سعی در رسیدن به شرایط مطلوب بدنی دارند.

فرهاد اعرابی افزود: از ابتدای مهرماه تمامی برنامه های فنی را بر روی وضعیت بدنی بازیکنان قرار داده ایم زیرا در لیگی که به صورت مستمر برگزار می شود، آمادگی بدنی یک تیم دلیلی بر ثبات وضعیت جدولی آن می باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بر روی کارهای قدرتی و استقامتی تمرکز کرده به طوری که 3 روز در هفته به دویدن در پیست و 2 روز در هفته به وزنه زدن مشغول هستیم.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در خصوص برگزاری دیداری تدارکاتی این تیم با گل گهر سیرجان، اظهار کرد: این بازی نخستین دیدار تدارکاتی ما جهت حضور در سوپرلیگ کشور بود که البته تمایلی به برگزاری آن نداشتیم اما به واسطه روابط حسنه باشگاه آلومینیوم هرمزگان و گل گهر سیرجان و درخواست تیم سیرجانی برای برگزاری این دیدار تدارکاتی، تن به خواسته آن ها دادیم.

وی تصریح کرد: در این بازی کاملآ وضعیت بدنی بازیکنان نشان می داد که تیم در دوران بدنسازی به سر می برد و از شرایط آرمانی خود به دور است. همچنین نبود دو بازیکن سرعتی کلیدی مان به نام های صابر هوشمند و پوریا میرزایی، به واسطه حضور در تیم ملی از جمله عواملی بودند که باعث عدم نمایشی دلچسب از تیم آلومینیوم شد.

اعرابی در پایان هدف تیم آلومینیوم را از نخستین حضورش در مسابقات سوپرلیگ کشور را تنها بقا و قرار گرفتن در جمع تیم های میانی جدول دانست و خواستار حمایت های هواداران هرمزگانی از این تیم شد.

مسابقات سوپرلیگ والیبال کشور با حضور 16 تیم در دو گروه هشت تیمی از 10 آذرماه به صورت رفت و برگشت آغاز می شود و تاکنون گروه بندی این مسابقات مشخص نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد