آلومینیوم هرمزگان در برابر سنگ آهن گل گهر سیرجان متوقف شد

تیم آلومینیوم هرمزگان روز گذشته - پنجشنبه (22مهرماه ) در دیداری تدارکاتی که ست پنجم آن به دلیل توافق دو تیم برگزار نشد با نتیجه 2 بر 2 مقابل تیم سنگ آهن گل گهر سیرجان متوقف شد.

در این بازی که از ساعت 16 در سالن فجر بندرعباس در حضور 200 تماشاگر آغاز شد، دو تیم بازی پر افت و خیزی از خود نشان دادند.

از نکات بارز در این مسابقه عدم آمادگی بازیکنان دو تیم بواسطه قرار داشتن در مرحله بدنسازی بود که موجب بروز اشتباهات فراوان در بازی دو تیم و کاسته شدن از کیفیت بازی بود.

خلاصه بازی:

در این بازی تیم سنگ آهن گل گهر سیرجان با شروع مناسب توانست از همان ابتدا فاصله امتیازی خود را افزایش دهد و در پایان ست نخست با نتیجه 25 بر 20 بر تیم آلومینیوم هرمزگان فائق آمد. در ست دوم که بازیکنان آلومینیوم با ترکیب جدیدی وارد زمین شده بودند، توانستند عملکرد بهتری از خود نشان داده و با نتیجه 25 بر 20 ست دوم را به خود اختصاص دهند اما نقطه هیجان این بازی در ست سوم و جایی بود که دو تیم تا امتیاز 28 برابر پیش رفتند و در پایان تیم آلومینیوم امتیاز 30 را کسب و در ست شماری 2 بر یک از حریف سیرجانی خود پیش بیفتد. در ست چهارم که تحلیل رفتن بدن بازیکنان تیم آلومینیوم کاملآ مشهود به نظر می رسید، تیم گل گهر سیرجان توانست با نتیجه 25 بر 16 پیروز شود و در پایان این بازی دو تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دهند. لازم به ذکر است ست پنجم این مسابقه به واسطه درخواست مربیان و خستگی بازیکنان دو تیم برگزار نشد. 

اسامی بازیکنان در ادامه مطلب:

اسامی بازیکنان :

آلومینیوم المهدی هرمزگان:

مهدی باقری، داوود زارعیان، فرزان سلطانی، امیرحسین معززی خواه، شهرام محمودی، احم ارمشی، مرتضی دانش، توحید دادرس، صادق زارعی، کیوان سارانی، سالار رهبری

سرمربی: فرهاد اعرابی

سنگ آهن گل گهر سیرجان:

مجید پورجلالی، ابراهیم خزلی، حسام دهیادگاری، حسین اهانی، امیر گلریز، وحید قنبری، مصطفی ذکایی، محمد علی مکی نسب، عباس عزت آبادی، مهدی مکی نسب، معین ستود، رسول شهسواری

سرمربی: حمید تبریزی

تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان خود را جهت حضوری قدرتمندانه در مسابقات سوپرلیگ والیبال کشور آماده می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد