برنامه ریزی غلط در فوتبال کشور موضوع جدیدی نیست

مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: برنامه ریزی غلط سازمان لیگ آزادگان در برگزاری مسابقات تازگی ندارد و این روند مانند سال های گذشته به تمامی تیم های لیگی خسارت جبران ناپذیری وارد می کند.

محمد رحیمی افزود: بازی بعدی تیم شهرداری بندرعباس در مسابقات لیگ دسته اول آزادگان مقابل تیم سپاهان نوین اصفهان در بندرعباس است اما تاکنون هیچ برنامه ای مبنی بر زمان برگزاری این مسابقه اعلام نشده است و این عامل باعث عدم برنامه ریزی صحیح در تیم ها می شود.

وی ادامه داد:مربیان نمی دانند با این شرایط چه زمان بدن بازیکنان را به مرز آمادگی کامل برسانند و چه زمان تمرینات سبک را در دستور کار قرار دهند و به نوعی درهم ریختگی در مسایل فنی را به وجود می آورد.

مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در خصوص انصراف تیم همیاری اراک از مسابقات جام حذفی، اظهار کرد: متأسفانه نماینده اراک از حضور در مسابقه برابر تیم شهرداری بندرعباس انصراف داد و به نوعی باعث شد بازیکنانمان از شرایط مسابقه دور بمانند اما از سویی دیگر توانستیم به راحتی به دور بعد مسابقات صعود کرده و حریف صبای قم شویم.

رحیمی در خصوص انتخاب میزبان بازی تیم شهرداری بندرعباس و صبای قم بیان کرد: میزبان این بازی روز چهارشنبه پس از قرعه کشی مشخص خواهد شد.

وی در پایان با رضایت از روند رو به رشد تیم شهرداری بندرعباس،اضافه کرد:بازیکنان روز به روز وضعیت بهتری از خود نشان می دهند به طوری که در بازی برابر همیاری در اراک به خوبی بر این تیم غالب شدیم و متأسفانه اگر اندکی دقت و شانس با ما یار بود باید با اختلاف دو گل پیروز از میدان خارج می شدیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:37 ب.ظ

سپیدرودتا دقایق پایانی 2-0با گلهای فکوری و طوفان اقاجانی جلو است

SayFa سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:03 ب.ظ http://mehrshadsepidrood.blogfa.com

درود

با سپاس فروان از انتخاب و دید نیک شما

ما هم شما را در لیست پیوندهای خودمان قرار می دهیم
باشد برای رشد و شکوفایی فوتبال

باسپاس
SayFa

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد