تغییرات مدیریتی در شهرداری بندرعباس ادامه دارد؛

پس از تغییرات مدیریتی صورت گرفته در مجموعه مدیریتی شهرداری بندرعباس طی هفته گذشته، این روزها شایعاتی مبنی بر جابه جایی (یا به معنی واقعی تر برکناری!!!) مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس به گوش می رسد و باید دید بار دیگر این سازمان که در سالیان اخیر نادری پور، غلامزاده، ابراهیمی و موسوی را در صندلی ریاست خود دیده است، شخص دیگری را به عنوان بالاترین تصمیم گیرنده خود به چشم خواهد دید.

در همین راستا مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: تا این لحظه از این موضوع بی اطلاع هستم و از صحت و سقم آن نیز بی خبرم.

سید محمد موسوی اظهار کرد: بنده به عنوان مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی زیر نظر شهردار بندرعباس به فعالیت می پردازم و هر تصمیمی که از جانب وی گرفته شود به آن احترام گذاشته و تابع نظر او هستم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا روزی که در این پست مشغول به کار هستم به کار خود ادامه داده و تمامی تلاش خود را برای انجام امور محوله به بهترین شکل ممکن را انجام خواهم داد.

این در حالی است یکی از اعضای شورای شهر بندرعباس ضمن تأیید خبر برکناری مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، تصریح کرد: موضوع برکناری آقای موسوی بسیار جدی است و این اتفاق ظرف یک هفته آینده به وقوع می پیوندد.

حال باید دید تغییرات مدیریتی در شهرداری بندرعباس با حضور محمد جواد سلطان زاده در رأس این نهاد ادامه خواهد یافت یا خیر؟!

 یک شنبه گذشته ( 11 مهرماه) چهار مدیر جدید شهرداری بندرعباس معرفی و جایگزین نفرات قبلی شدند و انگار این مرتبه قرعه به نام سازمان فرهنگی ورزشی افتاده است که به مدت زمان تأسیس خود افراد مختلفی را به عنوان سکان دار تجربه کرده است.

گفتنی است از مدیرکل فعلی امور اجتماعی استانداری هرمزگان به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی در مدیریت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس یاد می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد