بازی در رشت مانند پاگذاشتن روی مین است

مربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: بازی سختی را در مقابل تیم سپید رود رشت پیش رو داریم و بازی کردن در برابر این تیم ریشه دار و پرهوادار، مانند پاگذاشتن روی مین است.

مهدی فلامرزی افزود: تیم در وضعیت مناسبی به سر می برد و به پیروزی در برابر سپید رود رشت بسیار امیدواریم و نهایت تلاشمان را خواهیم کرد تا بتوانیم بازی قابل قبولی را ارایه دهیم.

وی ادامه داد: در این بازی بهرام قلی زاده و مکی شریفی را به واسطه مصدومیت در اختیار نداریم و سایر بازیکنان در آمادگی کامل به سر می برند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان همچنین از بازی احمد مومن زاده و داوود سیدعباسی به صورت ثابت در بازی برابر سپید رود رشت خبر داد و اضافه کرد: تا این بازیکنان در شرایط مسابقه قرار نگیرند، نمی توانند به آن مرز آمادگی ایده آل برسند و به همین دلیل کادرفنی تصمیم گرفت در این بازی از این دو بازیکن صاحب نام به صورت ثابت استفاده کند.

فلامرزی در خصوص تساوی هفته گذشته تیم آلومینیوم در برابر تیم صنعت ساری اظهار کرد: متأسفانه در این بازی موقعیتمان یکی پس از دیگری هدر رفتند تا نتوانیم در برابر هوادرانمان سربلند از بازی خارج شویم و در تمرین گذشته بازیکنان بسیار از این موضوع ناراحت بودند که بیشترین تلاش ما در تمرینات روز گذشته کار بروی روح و روان بازیکنان بود.

دو تیم سپید رود رشت و آلومینیوم هرمزگان سه شنبه (20 مهرماه) ساعت 14:30 در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف یکدیگر می روند و برنده این دیدار در دور بعد مسابقات حریف تیم فولاد خوزستان خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد