استفاده از اهرم های ناجوانمردانه دور از اخلاق ورزشی است

سرپرست تیم تکواندو شهرداری بندرعباس گفت: در دیدار با تیم گاز فجر جم عملکرد داوران به شدت ضعیف بود، به گونه ای که اشتباهات داوری باعث شکست تکواندوکاران ما در اوزان سوم و هفتم شد. وگرنه نتیجه بازی باید به گونه ای دیگر رقم می خورد.

کوهیار دادگر  با انتقاد از عدم حضور دو تکواندوکار تیم شهرداری بندرعباس بر سر وزن کشی، افزود: متأسفانه میثم باقری و رضا امرایی دو بازیکن ملی پوش تیم شهرداری که به تازگی به جمع تکواندوکاران این تیم ملحق شده اند، به دلیل تهدید مربی سابقشان در تیم دانشگاه آزاد مبنی بر محروم کردن آن ها از حضور در مسابقات و عدم اجازه تحصیل در دانشگاه آزاد، بر سر وزن کشی حاضر نشده و به نوعی دست تیم شهرداری را در حنا قرار دادند.

وی ادامه داد: کادر فنی تیم شهرداری بر روی پیروزی این دو تکواندوکار حساب ویژه ای باز کرده بودند که به دلیل انجام برخی حرکات ناجوانمردانه از سوی تیم دانشگاه آزاد نتوانستیم آنطور که باید در هفته دوم از مسابقات ظاهر شویم.

دادگر با بیان اینکه این موضوع از طریق کمیته انضباطی فدراسیون تکواندو و باشگاه شهرداری بندرعباس رسیدگی خواهد شد، اظهار کرد: شکایتی را به فدراسیون تکواندو ارسال کرده و خواستار پیگیری این موضوع شده ایم و همچنین در کمیته انضباطی باشگاه شهرداری بندرعباس به اقدام غیرحرفه ای این دو بازیکن رسیدگی خواهد شد و جرایمی را برایشان در نظر خواهیم گرفت.

سرپرست تیم تکواندو شهرداری بندرعباس استفاده برخی از حریفان از اهرم های ناجوانمردانه را دور از اخلاق ورزشی دانست و خواستار برخورد فدراسیون تکواندو با این افراد شد.

وی در پایان تیم شهرداری بندرعباس را یکی از مدعیان اصلی این فصل از مسابقات دانست و عنوان کرد: سرمایه گذاری صورت گرفته به گونه ای است که یکی از سکوهای اول تا سوم را برای تیم شهرداری بندرعباس متصور هستیم و جز دستیابی به این هدف، هیچ چیز دیگری مسوولان تیم شهرداری را راضی نمی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد