دستور سازمان تربیت بدنی را اجرا کردیم

رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: برکناری رییس هیأت ژِیمناستیک هرمزگان اقدامی بود که طبق دستور سازمان تربیت بدنی صورت گرفت و از دست ما جز اجرای این دستور کاری بر نمی آمد!

احمد محتشمی افزود: از عملکرد سه ساله عبدالرحیم سپهرتاج(رییس برکنار شده هیأت ژیمناستیک هرمزگان) به شدت راضی بوده و حضور او باعث تحول این ورزش در استان هرمزگان شد اما بنا به دلایلی صلاح را در  برکناری این فرد دیدیم تا ماندگاریش!

وی ادامه داد: در این مدت تعامل مناسبی بین هیأت ژِیمناستیک و اداره کل تربیت بدنی هرمزگان به وجود نیامده بود که این امر سبب وجود مشکلاتی بین سران این دو مجموعه شده بود و پس از دستور سازمان تربیت بدنی مبنی بر برکناری رییس هیأت ژِیمناستیک این استان، نسبت به کنارگذاشتن سپهرتاج البته به شکل محترمانه اقدام کردیم.

رییس فدراسیون ژیمناستیک با تأکید بر حفظ حرمت جایگاه مدیرکل تربیت بدنی هرمزگان، اضافه کرد: لازم است تعامل بین هیأت های ورزشی و اداره کل تربیت بدنی استان ها به گونه ای باشد که آن ها خود را همانند خانواده ای ببینند که نیاز به کمک یکدیگر دارند نه به عنوان سدی برای پیشرفت رشته های ورزشی.

محتشمی در خصوص سرپرست جدید هیأت ژیمناستیک هرمزگان اظهار کرد: شخص انتخاب شده یکی از افرادی است که به نظر فدراسیون و اداره کل تربیت بدنی، توان ادامه مسیر پیشرفت این ورزش پایه در استان را داراست و امیدواریم که اداره تربیت بدنی هرمزگان کمال همکاری را با هیأت ژِیمناستیک انجام دهد.

وی با بیان اینکه هیچگاه خواستار رفتن سپهرتاج به طور کلی از بدنه هیأت ژیمناستیک استان هرمزگان نبوده است، خاطرنشان کرد: شاید اکنون پست وی تغییر یافته باشد اما از خانواده ژِیمناستیک بیرون نرفته است و به طور قطع مسوولان جدید هیأت ژیمناستیک هرمزگان از تجارب او بهره خواهند برد.

رییس فدراسیون ژیمناستیک در پایان در خصوص وضعیت فعلی ژیمناستیک هرمزگان، گفت: از لحاظ انفرادی، این استان دارای مقام های درخور شأنی در چندین سال گذشته شده است اما از لحاظ تیمی باید کار بیشتری صورت گیرد. هرمزگان در رشته آکروژیم در حال حاضر بهترین استان کشور شناخته می شود اما در سایر اسباب به واسطه نبود وسایل لازم در هرمزگان، آن چنان جایگاهی از لحاظ تیمی ندارد و لی حرکت های صورت گرفته نشان دهنده سیر صعودی نمودار رشد می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد