نداشتن مدرک تحصیلی لازم از مهم ترین علل برکناری رییس هیأت بود

مدیرکل تربیت بدنی هرمزگان گفت: یکی از شرایط احراز پست ریاست هیأت ورزشی، داشتن حداقل مدرک فوق دیپلم می باشد که رییس سابق هیأت ژِیمناستیک فاقد این شرط لازم بود و از اقدام مدیرکل سابق تربیت بدنی استان هرمزگان متعجبم که چرا در همان موقع از نامزد شدن وی برای سکانداری هیأت ژیمناستیک جلوگیری به عمل نیاورد.

رضا محمدی اصل  پیرامون مسایل به وجود آمده در برکناری عبدالرحیم سپهرتاج(رییس سابق هیأت ژیمناستیک) افزود: از دیگر دلایل برکناری وی، نیاز ورزش ژیمناستیک به شخصی است که امکانات لازم را برای گسترش این ورزش پایه در استان هرمزگان به وجود آورد که به همین دلایل گفته شده نامه ای را به فدراسیون ژیمناستیک ارسال کرده و خواستار برکناری سپهرتاج شدیم.

وی ادامه داد: در همین راستا فردی را که از نظر اداره کل تربیت بدنی استان هرمزگان توانایی انجام امور محوله و گسترش ورزش ژیمناستیک در سراسر استان را داراست، به فدراسیون این رشته ورزشی معرفی کردیم که خوشبختانه با سرپرستی محمد مهدی مدرسی(مدیرکل نوسازی و مدارس استان هرمزگان) موافقت شد. وی از روز گذشته به طور رسمی فعالیت خود را به عنوان سرپرست هیأت ژیمناستیک استان هرمزگان آغاز کرد و جا دارد از زحمات چند ساله رییس اسبق این هیأت ورزشی تشکر کنم!

مدیرکل تربیت بدنی استان هرمزگان با بیان اینکه خانه ژیمناستیک هرمزگان در حال ساخت می باشد و مراحل پایانی خود را طی می کند، اظهار کرد: ساخت این سالن را رییس برکنار شده هیأت ژیمناستیک در مصاحبه با رسانه ها منکر شده بود که نشان دهنده بی توجهیش به ساخت خانه ژِیمناستیک می باشد و چیزی دیگری را از انکار  این پروژه عمرانی توسط وی نمی توان متصور شد.

وی با بیان اینکه هیأت ژیمناستیک با استخدام مربی خارجی شرایطی را برای ورزش کردن بخش مرفه جامعه در این رشته ورزشی فراهم کرده است، اضافه کرد: ژیمناستیک جایگاه ویژه ای در جهان دارد و باید در تمامی اقشار جامعه نفوذ کند نه اینکه با بالا بردن هزینه ها تنها به جامعه ای کوچک از مردم توجه کنیم و قشر محرومی که استعدادهای بی شماری در آن ها می توان یافت را به حال خود رها کنیم.

وی در پایان در خصوص این شائبه که وی به جلسه مدیران تربیت بدنی سراسر کشور دعوت نشده و از حضور او در این جلسه ممانعت به عمل آمده است، گفت: این مطلب به هیچ وجه صحت ندارد و در طول هفته های گذشته جلسه ای نبوده که مرا به آن راه نداده باشند. این صحبت ها تنها با هدف تشویش اذهان عمومی و تخریب بنده صورت می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد