مسئولان هیئت هایی که به دنبال جو سازی باشند برکنار می شوند

مدیرکل تربیت بدنی هرمزگان با اشاره به نامه اعتراضی برخی هیئتهای ورزشی هرمزگان به سازمان تربیت بدنی گفت: با مسئولان هیئتهای حاشیه ساز برخورد می شود.

رضا محمدی اصل ، در مورد نامه اعتراضی 17 رئیس هیئت ورزشی هرمزگان به رئیس سازمان تربیت بدنی، عنوان کرد: نکته مهمی که در این نامه وجود دارد این است که فقط امضای شش رئیس هیئت در این نامه وجود دارد که دو امضاء از این شش امضاء نیز جعلی است و امضاهای دیگر، امضای دبیران و نایب رئیسان همان هیئتها است و به  این ترتیب تعداد امضاها را به 17 امضا رسانده اند.

وی با اشاره به اینکه دو مورد از امضاهای این نامه نیز جعلی است، افزود: دو نفر از روسای هیئتهای که امضایشان در این نامه بود به اداره تربیت بدنی آمدند و گفتند که امضای ما را جعل کرده اند و یک نفر دیگر نیز گفته است که نویسندگان این نامه به او گفته اند این نامه برای گرفتن بودجه بیشتر نوشته شده است و او بدون اطلاع از ماهیت اصلی نامه آن را امضا کرده است.

مدیرکل تربیت بدنی هرمزگان اظهار داشت: در واقع فقط سه رئیس هیئت که همواره معترض هستند این نامه را امضا کرده اند و امضاهای دیگر یا جعلی بوده است و یا امضای دبیر و نایب رئیس همان هیئتی بوده است رئیس آن هیئت نیز نامه را امضا کرده بود.

محمدی اصل با اشاره به اینکه هیئتها زیر مجموعه اداره کل تربیت بدنی هستند و باید با مدیرکل تربیت بدنی هماهنگ باشند، بیان کرد: با روسای هیئتهایی که همواره علیه اداره کل تربیت بدنی جو منفی درست می کنند و می خواهند در کار این اداره اخلال به وجود بیاورند برخورد خواهم کرد و از فدراسیونهای آنان می خواهم که آنها را برکنار کند.

وی با بیان اینکه افرادی که از اداره کل تربیت بدنی انتقاد می کنند باید در کنار کمبودها، موفقیتهای 18 ماه اخیر ورزش هرمزگان را نیز ببینند، اذعان کرد: نباید برخیها به خاطر منافع شخصی خود تمامی موفقیتهای اخیر ورزش هرمزگان را زیر سوال ببرند و قطعا اگر این افراد به همین شیوه خود ادامه دهند با آنها برخورد می شود چون آن چیزی که برای بنده اهمیت دارد پیشرفت ورزش هرمزگان است.

مدیرکل تربیت بدنی هرمزگان ادامه داد: این افراد کمبود اعتبار و بودجه را بهانه قرار می دهند و از اداره کل تربیت بدنی انتقاد می کنند در حالی که رئیس هیئت باید هنر مدیریت خود را در اینگونه مواقع نشان دهد و بتواند با جذب اسپانسر و موارد مختلف دیگر برای هیئت درآمدزایی کند.

محمدی اصل با اشاره به اینکه اداره کل تربیت بدنی به دلیل نداشتن بودجه کافی نمی تواند تمامی بودجه های در خواستی هیئتها را تامین کند، اظهار داشت: کسی که نمی تواند برای هیئت خود درآمدزایی کند و هیئت خود را به درستی مدیریت کند پس چرا مسئولیت هیئت را به عهده گرفته است.

وی افزود: تمامی اعتباراتی را که تاکنون به اداره کل تربیت بدنی اختصاص یافته است را میان شهرستانهای مختلف استان و همچنین هیئتهای مختلف تقسیم کرده ایم و در حالی که بودجه ای که در 18 ماه اخیر در اختیار تربیت بدنی هرمزگان قرار گرفته یک سوم بودجه مدیریت قبلی این اداره نبوده است اما چندین برابر دوران گذشته در این مدت کار انجام شده است.

مدیرکل تربیت بدنی هرمزگان تاکید کرد: فقط سه رئیس هیئت هستند که همواره سعی می کنند علیه اداره کل تربیت بدنی هرمزگان جو سازی کنند اما هیئتهای دیگر همواره ارتباط خوبی را با این اداره داشته اند و اگر هم انتقادی کرده اند، انتقاد آنها منطقی بوده است و آن را به درستی بیان کرده اند.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد زکی زاده دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ب.ظ http://estemdad.blogsky.com/

در صورت تمایل برای شرکت در یک امر خیر به این وبلاگ سر بزنید یا لینک کنید
http://estemdad.blogsky.com/

[ بدون نام ] دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ب.ظ

dame raeis garm agha rast mige age raeise heiati ke natone daramd za bashe bayad bere kenar khob goftedamesh garm

nms یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ

خبر خیبلی عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد