شکست شهرداری در این بازی عادلانه نبود

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس گفت:شکست تیم شهرداری در این بازی عادلانه نبود و اگر عدالت در زمین فوتبال رعایت می شد،حداقل باید دو تیم با تساوی زمین مسابقه را ترک می کردند.

کارلوس فابین لب پس از شکست تیمش برابر تیم مقاومت سپاسی شیراز افزود:در نیمه اول تیم شهرداری به واقع یکی از بهترین بازی های تاریخ خود را انجام داد و با خلق 5 تا 6 موقعیت بر روی دروازه تیمی که از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است،توانست بر حریف غالب شود که متأسفانه با بی دقتی بازیکنان این موقعیت ها یکی پس از دیگری از بین رفت تا در پایان بازی اینچنین حسرت خورده به بازی نگاه کنیم.

وی ادامه داد:تیمی که نتواند از موقعیت های بدست آمده،نهایت استفاده را ببرد از لحاظ روانی افت پیدا می کند و باعث افزایش توان تیم مقابل می شود و به عقیده من همین خراب کردن موقعیت های متوالی گل باعث پیروزی تیم مقاومت شد.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در همین خصوص اضافه کرد:در بازی امروز نتوانستیم بدلیل مشکلات عدم صدور کارت بازی،از دو بازیکن خارجی و کلیدی خود که در آرایش بازی های تدارکاتی،جزو بازیکنان کلیدی بودند،استفاده کنم و مجبور به استفاده از مصطفی مهدی زاده و امیر خلیفه اصل شدم که کارایی تیم را تا حدی پایین آورد اما این اتفاقات در فوتبال پیش می آید و باید با آن مواجه شد.

کارلوس فابین لب در خصوص ترک سکوها توسط تماشاگران پس از ابراز نارضایتی از عملکرد تیم شهرداری،اظهار کرد:در فوتبال تماشاگران به نمایش بازیکنان در زمین توجهی نمی کنند بلکه نتیجه بازی آن ها را خوشحال یا ناراحت می کند و ما باید با تلاش بیشتر و کسب نتایج مناسب هواداران خود را راضی نگه داریم.

وی با رد مسن بودن تیم شهرداری،خستگی بازیکنان این تیم در نیمه دوم را به دوندگی آن ها ارتباط داد و تصریح کرد:تیم شهرداری 70 دقیقه سوار بر بازی بود و تیم حریف تنها به دفاع کردن و استفاده از ضدحمله فکر می کرد که این جریان منجر به دونگی زیاد بازیکنان و تحلیل رفتن بدنشان در 20 دقیقه پایانی شد که باید با تمرین بیشتر بتوان راهی را برای مقابله با تیم های دفاعی بیاندیشیم.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در خصوص هدر دادن موقعیت ها از سوی مهاجمین تیم شهرداری،بیان کرد:بازیکنان و کادرفنی همگی انسان هستند و آن ها ممکن است اشتباه کنند و باید قبول کنیم انسان جایزالخطاست پس نمی توان به این موضوع خرده گرفت و باید به آینده امیدوار بود زیرا ماندن در گذشته کاری را با موفقیت به پایان نمی رساند.

وی فوتبال را ورزشی دانست که در آن سلیقه بیش از هر چیز دیگری دخیل است و اضافه کرد:این که بگوییم فوتبال آرژانتینی و برزیلی،گفته نادرستی است زیرا فوتبال در تمامی جهان به یک فرم است و تنها اندیشه مربیان و تاکتیک پذیری بازیکنان با یکدیگر تفاوت دارد و من در تمامی تیم های تحت هدایت خود به قدرت،تاکتیک و تکنیک به هر سه به یک میزان توجه کرده ام.

کارلوس فابین لب در پایان هدف خود از حضور در تیم شهرداری را کارکردن و بالا بردن این تیم در جدول مسابقات ذکر کرد و برنده شدن در هر بازی را مهمترین خواسته خود عنوان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد