جوانی ما بر تجربه حریف فایق آمد

سرمربی تیم مقاومت سپاسی شیراز گفت:با اینکه تیم مقاومت از بازیکنان جوان و با انگیزه ای بهره می برد اما همین نیروی جوانی باعث شد که پس از تحلیل رفتن بدن بازیکنان تیم شهرداری بندرعباس بر این تیم پیروز شویم.

علی اصغر کلانتری پس از پیروزی تیمش برابر تیم شهرداری بندرعباس افزود:همیشه بازی های آغازین فصل مسابقات لیگ های فوتبال،شرایط سخت خود را دارد و با عث می شود که تیم ها با احتیاط گام به میدان بگذارند.

وی ادامه داد:با وجود دانستن این موضوع که تیم شهردرای از وجود بازیکنانی باتجربه و نامی بهره می برد،در نیمه اول به شدت تحت فشار بودیم و شرایط بد آب و هوایی نیز مزید بر علت شده بود تا تیم مقاومت نتواند انطور که برنامه ریزی کرده بودیم،عملکردی از خود به جای بگذارد.

سرمربی تیم مقاومت سپاسی شیراز در همین خصوص اضافه کرد:در نیمه دوم با بهتر شدن وضعیت آب و هوا و تمامی احترامی که برای تیم شهرداری قایل هستم،این تیم مقاومت بود که تمامی توپ و زمین را در اختیار داشت و به خوبی توانست بازی را کنترل کند و از ضد حملات بهره کافی بردیم و موفق شدیم در این میدان سرنوشت ساز با پیروزی از زمین خارج شویم.

کلانتری وضعیت میزبانی و شرایط زمین تختی بندرعباس را مساعد ارزیابی و عنوان کرد:در این فصل تیم مقاومت سپاسی نسبت به فصل گذشته با تغییری 90 درصدی همراه بوده است و این اتفاق کار ما را در هماهنگ سازی بازیکنان مشکل تر کرده است اما به آینده امیدوارم و در این بازیکنان انگیزه لازم برای صعود به لیگ برتر را می بینم.

وی با بی بضاعت خواندن سه تیم شهر شیراز در مسابقات لیگ دسته اول کشور از لحاظ مالی،اظهار کرد:هر سه تیم مقاومت،برق و پیام مخابرات شیراز نگاهشان به سمت استانداری و تربیت بدنی فارس است و وعده های خوبی از جانب این دو ارگان دولتی داده شده است و همه ما امیدوار به عملی شدن آن هستیم.

سرمربی تیم مقاومت سپاسی شیراز با آینده دار خواندن سید ایمان موسوی،در خصوص مشکلات اخیر این بازیکن تصریح کرد:وی بازیکن آینده دار و توانایی است اما در یکی از بازی های تدارکاتی مشکلی را بوجود آورد که در آن موقع صلاح به کنار گذاشتن وی از ترکیب تیم شد که پس از برطرف شدن مشکلات،موسوی به تمرینات بازگشت و روز جمعه(2 مهرماه)به اردوی تیم ملی امید می پیوندد.

کلانتری در پایان نبود غلام پیروانی در کنار تیم مقاومت را یک معضل بزرگ توصیف کرد و گفت:به همکاری پیروانی با کادرفنی تیم مقاومت بسیار علاقه مند بودیم که متأسفانه بدلیل شرایط تیم ملی امید ایران وی قادر به هکاری با تیم مقاومت نیست و بابت این موضوع متأسفم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد