شهرداری با تمام ستاره هایش طعم شکست در خانه را چشید

در آخرین بازی از هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ دسته اول آزادگان دو تیم شهرداری بندرعباس و مقاومت سپاسی شیراز در ورزشگاه تختی بندرعباس به مصاف هم رفتند که نماینده استان فارس موفق شد با گل ثانیه های پاینی خود بر تیم میزبان فایق آمده و تیم شهرداری بندرعباس با تمامی مهره های سرشناس خود بزرگترین ناکام هفته نخست لقب بگیرد.

در این مسابقه تیم مقاومت که با تاکتیک از قبل مشخص شده و با حوصله به بازی ادامه می داد با تحلیل رفتن توان بازیکنان تیم شهرداری در 20 دقیقه پایانی و خلق موقعیت های پیاپی،موفق شد روی حرکت انفرادی زیبای محمد مهدی نظری در دقیقه 90 به گل دست یابد و اولین سه امتیاز این فصل را برای نماینده استان فارس به ارمغان بیاورد.

حاشیه های بازی:

- حضور حسین هاشمی تختی(استاندار هرمزگان)،جواد سلطان زاده(شهردار بندرعباس) و عباس امینی زاده(فرماندار بندرعباس نشان از توجه مسوولان عالی رتبه استان هرمزگان و شهر ستان بندرعباس به ورزش فوتبال دارد.

- حضور سه بازیکن خارجی تیم شهرداری در جایگاه ویژه بدلیل عدم صدور کارت ITC و عدم داشتن مجوز برای شرکت در مسابقه از مشکلاتی بود که باعث انتقاد سرمربی شهرداری بندرعباس در انتهای مسابقه شد.

- هواداران تیم شهرداری بندرعباس که جمعیتی بالغ بر 3 هزار نفر را شامل می شدند،پس از دریافت گل تیمشان با ناراحتی ورزشگاه تختی بندرعباس را ترک کردند.

- عملکرد ضعیف شهاب جهانگیری در نیمه اول باعث شد در شروع نیمه دوم کاپیتان شهرداری در نیمکت ذخیره ها به استراحت بپردازد.

- حمیدرضا خدمتکاری مهاجم تیم شهرداری که بارها در طول مسابقه از جانب هواداران مورد تشویق قرار گرفت بدلیل مصدومیت از جایگاه ویژه نظاره گر بازی دو تیم شهرداری و مقاومت سپاسی بود.

- دیر روشن شدن نورافکن های ورزشگاه تختی بندرعباس موجب اعتراض تیم مقاومت سپاسی و تماشاگران شد.

- در نیمه اول بازی 3 دقیقه و در نیمه دوم 6 دقیقه وقت اضافه از سوی داور بازی اعلام شد.

ترکیب تیم شهرداری بندرعباس:

نادر غبیشاوی،رضامردانی،حمیدرضا غنی زاده،علیرضا جدیدی،میثم حاجیان،امیر خدامرادی،شهاب جهانگیری(دقیقه46-مصطفی بیژنی)،مسلم محمدنژاد(دقیقه75-حمیدرضا رجبی)،مصطفی مهدی زاده،امیر خلیفه اصل(دقیقه65-اسماعیل واحدی) و علی مطوری

ترکیب تیم مقاومت سپاسی شیراز:

سیروس سنگچولی،محمدشریف زاده،خالد شفیعی،علی پیروانی،احسان راستی(دقیقه43-ایمان شجاعیان)،علیرضا جلیلی،فرشاد بهادرانی،رضا حقیقی،حمید جوکار،مهرداد کریمیان(دقیقه 86-مصطفی شهرکی) و محمد مهدی نظری(دقیقه 90-سید ایمان موسوی)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد