احمد مومن زاده آخرین صید آلومینیوم هرمزگان

در آخرین روزهای نقل و  انتقالات،امروز احمد مومن زاده با حضور در هیأت فوتبال هرمزگان قرارداد خود را با تیم آلومینیوم هرمزگان ثبت کرد تا خیال این تیم از خط حمله تا حدی آسوده شود.

تیم آلومینیوم هرمزگان که در این فصل با در اختیار قرار گرفتن بازیکنانی نظیر حمید عزیزاده،اویس کردجهان،شرفی،داوود سید عباسی توانسته تیمی قدرتمند جهت حضور در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر فراهم کند،پس از مذاکره با مهاجمان مختلف کشور،سرانجام با احمد مومن زاده بازیکن سابق تیم های استقلال،سپاهان،فولاد و راه آهن به توافق رسید و روز گذشته قرارداد خود را در هیأت فوتبال هرمزگان به ثبت رساند و نخستین تمرین خود را با این تیم انجام داد.

همچنین از باشگاه آلومینیوم هرمزگان خبر می رسد که مدیرعامل این باشگاه طی جلسه ای با مدیر صدا و سیمای مرکز خلیج فارس بر سر پخش مسابقات تیم آلومینیوم هرمزگان در بندرعباس از شبکه استانی مرکزخلیج فارس به توافق رسیده است.

مبلغ توافقی برای بخش سیزده بازی تیم آلویمنیوم هرمزگان در این فصل 200میلیون ریال است که با این اتفاق هواداران آلومینیوم در سراسر هرمزگان می توانند بازی های این تیم را به صورت مستقیم از شبکه استانی خلیج فارس مشاهده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد