مس سرچشمه کرمان شهرداری بندرعباس را متوقف کرد

در حضور بیش از 50 نفر تماشاگر، تیم شهرداری بندرعباس با تساوی یک بر یک برابر تیم مس سرچشمه کرمان متوقف شد.

در این بازی که دو تیم برای آماده سازی بازیکنانشان در یک هفته مانده به آغاز مسابقات لیگ دسته اول ایران(جام آزادگان) به مصاف هم رفتند، دو تیم بازی سرد و کسل کننده ای از خود به نمایش گذاشتند تا هواداران از تماشای این بازی راضی ورزشگاه تختی بندرعباس را ترک نکرده باشند.

لحظه های گل:

دقیقه 60: مصطفی بیژنی بازیکن سابق تیم استقلال اهواز از روی ضربه کرنر مطوری توانست گل اول تیم شهرداری بندرعباس را به ثمر ساند.

دقیقه75:تیم شهرداری که از دقیقه 70 با اخراج بازیکن خود ده نفره بازی را ادامه می داد، نتوانست در مقابل فشار 20 دقیقه پایانی مس سرچشمه دوام بیاورد و آروق بازیکن ارمنی تیم کرمانی روی یک حرکت انفرادی زیبا توانست بازی را به تساوی بکشاند.

حاشیه های بازی:

- حضور وینگو بگوویچ به علت حضور تیم مس سرچشمه کرمان در گروه آلومینیوم هرمزگان از نکات قابل توجه در این بازی بود.

- رضا محمدی اصل(مدیرکل تربیت بدنی هرمزگان) در حاشیه این بازی از وضعیت چمن ورزشگاه تختی دیدن کرد و دستورات لازم جهت تعمیر سایر نواقص این ورزشگاه تا قبل از آغاز هفته اول مسابقات لیگ دسته اول آزادگان را صادر کرد.

- نیمکت نشینی امیر خلیفه اصل، مصطفی مهدی زاده، مصطفی بیژنی، شهاب جهانگیری و اسماعیل واحدی از نکات تعجب برانگیز این بازی بود.

- حضور سه بازیکنی آرژانتینی شهرداری از ابتدا در این بازی باعث شد تا از این بازیکنان در شهر بندرعباس رونمایی شود البته این سه بازیکن در این بازی درخششی از خود نشان ندادند.

- پرویز کریمی و حمیدرضا خدمتکاری دو بازیکن بومی تیم شهرداری به دلیل مصدومیت تنها دور زمین تختی به دویدن و انجام کارهای کششی پرداختند.

- مربی دروازه بان های تیم شهررداری بندرعباس با حضور در جایگاه فیلمبرداری ورزشگاه تختی از تمامی مسابقه فیلمبرداری و نکات فنی بازی را یادداشت کرد.

- موسوی(رییس ازمان فرهنگی ورزشی شهرداری)، احمد آرامی(عضو شواری شهر بندرعباس) و محمد رحیمی(مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس) از تماشاگران ویژه این بازی بودند که در پایان رحیمی اشکالات فنی مسابقه را به سرمربی تیم شهرداری گوشزد کرد.

- از نکات جالب توجه در این بازی قضاوت جدی از سوی حسن رییسی (داور مسابقه) بود که با دو اخراجی از هر دو تیم همراه شد و باعث اعتراض اندک تماشاگر حاضر در ورزشگاه تختی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد