تازمانی که این آقایان در شهرداری باشند،به این تیم نمی روم

قهرمان ارتش های جهان از رد پیشنهاد تیم تکواندو شهرداری برای حضور در مسابقات سوپرلیگ تکواندو کشور خبرداد. میثم رفیعی افزود:در تماسی که سرپرست تیم تکواندو شهرداری بندرعباس روز گذشته با من گرفت،از من برای برگزاری مذاکره نهایی جهت عقد قرارداد با این تیم دعوت کرد که از شرکت در این جلسه خودداری کردم. وی ادامه داد:با توجه به عدم صداقتی که در گفته های مسوولان تیم شهرداری دیدم،اعلام کرده بودم که تا زمانی که این آقایان در باشگاه شهرداری حضور داشته باشند از بستن قرارداد ممانعت خواهم کرد. رفیعی اظهار کرد:خیلی دوست داشتم در این فصل در تیم استان خود با حریفان به مبارزه بپردازم و برای موفقیت نام هرمزگان پا بزنم اما متأسفانه برخی رفتارها مانع از انجام این کار شد و هدف این افراد تنها تخریب بنده بود و تنها برای راضی کردن افکار عمومی تن به مذاکره به من دادند. وی در پایان از داشتن پیشنهاد از دیگر تیم های سوپرلیگ تکواندو خبر داد و اضافه کرد:قصد دارم در این فصل با انجام رقابت هایی مناسب به تیم ملی راه پیدا کرده و به کسانی که مرا مهره ای سوخته می دانستند،نشان دهم همچنان توانایی حضور در بین بزرگان تکواندو کشور را دارم.
نظرات 4 + ارسال نظر
کربلائی سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:26 ب.ظ http://www.aliakbar-fararat.com

سلام خسته نباشید از وبلاگ شما خیلی خوشم آمد به ماهم سری بزنید و اگر با تبادل لینک موافق بودید مرا با اسم هئیت جوانان حضرت علی اکبر(ع شهرک فرارت لینک کنید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ

من هم اگر جای میثم بودم اینجا نمی موندم.چون اینجا جای پیشرفتی نیست.

[ بدون نام ] جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ب.ظ

inja fagaht bedarde khanevadehaye danesh mikhore ke began ke ma inkare bodim darsorati ke hichkodomeshon be andazeye meisam va zarin kola medal nayovordan taze on moghe ke medal ovordan ham ason tar bod
inja jaye kasi nist ta vaghti ke in aghayon bashan

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ

حق هم داره نره این برادرای دانش از ترس اینکه کسی بیشتر از اونها مطرح بشه قهرمان های ملی ما رو دارن به نابودی می کشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد