عملکرد بهتری نسبت به آغاز فصل گذشته داشتیم

وینگو بگوویچ  درباره شرایط این تیم برای حضور در رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته اول اظهار داشت: پیش از آغاز فصل 3 دیدار تدارکاتی با تیم‌های سپاهان نوین، سپاهان و ذوب آهن نوین برگزار کردیم که بازی با سپاهان از کیفیت و اهمیت بالایی برای ما برخوردار بود.

وی ادامه داد:‌ این دیدار بازی خوبی برای ما بود و بازی با کیفیتی انجام دادیم که باعث شد نقاط ضعف و کمبودهایی که در خطوط مختلف داریم متوجه شویم، اما در مجموع از بازیکنان راضی بودیم.

بگوویچ با اشاره به این موضوع که باز هم قبل از شروع لیگ، مسابقات به تعویق افتاد عنوان کرد:‌ به نظر می‌رسد یک هفته تا 10 روز آغاز مسابقات فصل جاری به تعویق بیفتند، اما تلاش می‌کنیم تمرینات خودمان را به بهترین نحو دنبال کنیم.

وی درباره شرایط فعلی آلومینیوم اظهار داشت: فکر می‌کنم به نحو خوبی برای این فصل کار را شروع کرده‌ایم و بازیکنان خوبی گرفته‌ایم. تغییراتی که در ترکیب تیم دادیم مثبت بوده، اما شاید یک بازیکن در خطوط میانی و حمله نیاز داشته باشیم. در مجموع عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته داشتیم و در کیفیت بالاتری قرار داریم.

بگوویچ در پاسخ به این سوال که چند درصد از خواسته‌هایش برای این فصل برآورده شده است، عنوان کرد: تا 80 درصد به اهداف خودمان رسیده‌ایم و بازیکنان مدنظر را جذب کرده‌ایم. حمید عزیززاده از مس کرمان، داود سیدعباسی از ابومسلم و اویس کردجهان از پاس همدان از جمله بازیکنانی هستند که برای این فصل جذب کرده‌ایم و چند بازیکن خوب فصل گذشته را نیز حفظ کرده‌ایم.

وی درباره همکاری مدیریت باشگاه برای تامین اهداف کادر فنی اظهار داشت: واقعأ باشگاه تمام تلاش خود را برای برآورده کردن خواسته‌هایمان به کار گرفته است.

سرمربی آلومینیوم هرمزگان درباره اینکه آیا قول صعود به لیگ برتر را در فصل جاری می‌دهد یا نه؟ گفت: تمام تلاشمان برای یک هدف است، اما دادن قول صعود برای هر مربی کار سختی است، اما با تیمی که در اختیار دارم جای پیشرفت داریم. باز هم می‌گویم که هیچ تضمینی برای صعودمان به لیگ برتر وجود ندارد.

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان فصل گذشته در گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته اول حضور داشت که با کسب 40 امتیاز در پایان این رقابت‌ها در رتبه چهارم قرار گرفت و از صعود به لیگ برتر بازماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد