وظیفه تجهیز جایگاه رسانه ها ورزشگاه ها بر عهده تربیت بدنی است

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال هرمزگان گفت: روابط عمومی فدراسیون فوتبال تنها مشغول به جواب دادن بیانیه هاست و ظرف چندسال گذشته اقدام دیگری از این تشکیلات فدراسیون فوتبال مشاهده نکرده ام.

سید محمد بنی هاشمی، اظهار کرد: حدود هشت سال است که به عنوان مدیر روابط عمومی در هیأت فوتبال هرمزگان مشغول به فعالیت هستم اما تاکنون جلسه ای از سوی فدراسیون فوتبال مبنی بر هماهنگی و آموزش روابط عمومی هیأت های فوتبال سراسر کشور برگزار نشده است.

وی ادامه داد: حتی تاکنون بنده مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال را نمی شناسم و تماسی هم از روابط عمومی فدراسیون برای ارتباط با هیأت فوتبال استان هرمزگان و رفع مشکلات این بخش گرفته نشده است و مشخص نیست آیا تنها فعالیت روابط عمومی در فدراسیون جواب دادن بیانیه ها و یا تکذیب کردن ادعاهای اهالی فوتبال خلاصه می شود؟

بنی هاشمی تصریح کرد: زمانی که فدراسیون در تعلیق به سر می برد و کیومرث هاشمی مسوولیت فدراسیون را بر عهده داشت برای انجام امور شخصی به فدراسیون رفته بودم که در آنجا به بخش روابط عمومی نیز مراجعه کردم، فردی که در آنجا بود، بیان کرد تا زمان انتخابات فدراسیون هیچ چیز مشخص نیست و بعداً مراجعه کنید و تا الان هیچ خبری از مدیر روابط عمومی فدراسیون ندارم.

وی با انتقاد از عملکرد کمیته روابط عمومی فدراسیون خاطرنشان کرد: کمیته فرهنگی فدراسیون سالی دو جلسه برای هماهنگی و آموزش این کمیته ها برگزار می کند اما از کمیته روابط عمومی سالهاست که خبری نیست و مشخص نیست در عصر ارتباطات،جایگاه روابط عمومی استان ها در فدراسیون چگونه تعریف شده است.

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال هرمزگان در خصوص انتقادهای اهالی رسانه در خصوص نامناسب بودن جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه تختی بندرعباس، اظهار کرد: این حق را برای اهالی رسانه قائلیم اما تجهیز جایگاه رسانه ها درورزشگاه وظیفه هیأت فوتبال نیست بلکه اداره کل تربیت بدنی استان هرمزگان این وظیفه را برعهده دارد و ما بارها در این مورد را گوشزد کرده ایم.

وی در پایان گفت: چنانچه این اداره کل از انجام این کار سرباز بزند، به طور حتم هیأت فوتبال برای تجیهز جایگاه رسانه ها در ورزشگاه وارد عمل شده و جایگاهی در خور شأن آن ها فراهم می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد