مشکل فوتبال هرمزگان حسادت و بزرگ کردن نام در بین مدیران است

مدیرعامل سابق تیم شهرداری بندرعباس گفت: متأسفانه عده ای از افراد که تنها به فکر مطرح کردن اسم خود و منافع مالی بودند، نگذاشتند تیم شهرداری به موفقیت برسد و با سنگ اندازی های خود مانع از صعود این تیم به لیگ برتر شدند.

ارسطو جهانداری اظهار کرد: روز اولی که اعضای شورا از من خواستند به تیم شهرداری بروم شرط کردم که باید باشگاه شهرداری از سازمان فرهنگی ورزشی و مجموعه شهرداری بندرعباس مجزا شده و دارای استقلال باشد که این امر هیچگاه محقق نشد.

وی ادامه داد: در ابندای راه که می خواستیم به وضعیت باشگاه سرو سامان دهیم، مشاهده کردم که شهرداری هیچگونه مجوزی برای تیمداری در کشور ندارد و نمی دانم در حال حاضر نیز چگونه این تیم به فعالیت می پردازد و حتی من فرم لازم برای ثبت باشگاه را گرفتم اما آقایان مخالفت کردند!

جهانداری تصریح کرد: قرار بر آن بود که محلی را برای امورات باشگاه اختصاص دهند که متأسفانه این محل را هیچگاه به چشم ندیدم و تمام امورات باشگاه و مذاکرات در دفتر شخصی بنده انجام شد و انگار نه انگار در روز اول، من با شهردار بندرعباس شروطی برای بستن قرارداد تعیین کرده بودم.

وی با گلایه از عملکرد شورای شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر در ابتدای کار خود به دنبال من آمدند و قول هر گونه حمایتی را دادند اما در ادامه راه من که به شخصه حمایتی ندیدم . اگر قرار است که حمایتی انجام ندهند چرا روز اول یک چیز می گویند روز بعد چیز دیگر. آیا آن ها آبروی مرا در نظر نمی گیرند؟

مدیرعامل سابق تیم شهرداری بندرعباس بیان کرد: حضور افرادی در اطراف تیم که به هیچ وجه صلاحیت لازم را برای اداره امور ندارند، ضربه بزرگی به تیم زد و هرچه تلاش کردم که حضور این افراد را کمرنگ کنم، از عهده آن برنیامدم و به همین دلایل از مدیرعاملی تیم کنار کشیدم.

جهانداری تصریح کرد: تیم را در شرایطی تحویل گرفتم که زمانی با بازیکنان قرارداد بستم،بازیکنان خوابگاهی برای اقامت نداشتند،در تبریز با آن هوای سرد بازیکنان گرمکن نداشتند که من از جیب خود آن برای بازیکنان تهیه کردم، بعد می آیند در تبریز هتل پنج ستاره می گیرند. آیا به این کار مدیریت کردن می گویند که بازیکن امکانات اولیه بازی را نداشته باشد اما در هتل پنج ستاره شب را بگذراند!

وی افزود: در زمان بستن قرارداد بازیکنان، خودم به صورت مستقیم وارد مذاکره شدم تا جلوی دلال بازی را گرفته و با رقم هایی با آن ها مذاکره کردیم و به نتیجه رسیدیم که از مبلغ قراردادهای فصول قبل همان بازیکنان نیز کمتر بود و همین موضوع باعث ناراحتی برخی افراد که در سال های قبل اقدام به دلال بازی می کردند، شد.

مدیرعامل سابق تیم شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: زمانی که شهردار با من صحبت می کرد به دنبال بقا در لیگ دسته اول بود اما من از همان ابتدا با این امر مخالفت کردم و گفتم که باید به فکر صعود به لیگ برتر باشیم. تا زمانی که نفکر مدیریت در استان اینگونه باشد و آقایان به دنبال هزینه کردن در فوتبال نباشند و تنها به منافع خود بیاندیشند، استان هرمزگان همچنان در جای خود در جا می زند.

جهانداری با بیان اینکه هدف ما حفظ اسکلت تیم شهرداری بود و می خواستیم با تزریق چند نیروی بومی تیم را برای صعود به لیگ برتر ببندیم و در راستای همین امر 15 بازیکن بومی جذب تیم شدند، اضافه کرد: زمانی که استعفا کردم شهردار بندرعباس با آن مخالفت کرد اما من مدیری نیستم که بتوانم به هر شرایطی تن بدهم.

مدیرعامل سابق تیم شهرداری بندرعباس با رد سیاسی خواندن انتخاب سرخاب به عنوان سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در پایان اظهار کرد: من خودم شخصاً سرخاب را آوردم در صورتی که اعضا هیأت مدیره با وی مخالف بودند اما من به او و کارش اعتقاد داشتم و به نظرم اگر سنگ اندازی عده ای نبود، سرخاب تیم را به لیگ برتر برده بود و به هیچ وجه انتخابش سیاسی نبوده و ربطی به توصیه ای کسی ندارد زیرا خودش آنقدر بار فنی بالایی دارد که نیاز به توصیه کسی نداشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد