نگران افت بدنی بازیکنان در شروع لیگ هستیم

مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: به علت اینکه کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری دیر انتخاب شدند، فرصت کافی برای آماده سازی تیم وجود ندارد.

محمد رحیمی اظهار کرد: برای هماهنگی هرچه بیشتر بازیکنان، اردوی 10 روزه ای را در شهر تهران برپا کرده ایم و با تیم های راه آهن تهران، تیم ملی دانشجویان ایران و تیم استقلال قزوین چند بازی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: به علت اینکه کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری دیر انتخاب شدند، فرصت کافی برای آماده سازی تیم وجود ندارد و باید سه هفته پیش کار بدنسازی بازیکنان انجام می شد، اما با توجه به اینکه هم اکنون تیم در حال بدنسازی است نگران افت بدنی بازیکنان در شروع لیگ هستیم.

مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس تصریح کرد: بازیکنان اصلی تیم مشخص شده اند اما با توجه به اینکه چند جای خالی برای جذب بازیکن امید در تیم وجود دارد در حال تست گیری از چند بازیکن هستیم و اگر سرمربی آنها را تایید کند این بازیکنان را نیز به تیم اضافه خواهیم کرد.

رحیمی در پایان گفت: با وجود اینکه از نظر زمان در مضیقه هستیم اما تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام خواهیم داد. همچنین با توجه به تعویق افتادن بازیهای جام حذفی فرصت بیشتری برای حضور در لیگ خواهیم داشت و به دنبال کسب سه امتیاز بازی اول هستیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
djblack سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.1.dj4p.com

سلام بلاگ جالبی داری .... خواستم ببینم با من تبادل لینک می کنی ؟ یه سری بهم بزن ضرر نداره شاید دوست تای خوبی واسه هم شدیم اگر هم شد تبادل لینک می کنیم مرسی راستی نیازی نیست واسه نظر دادن تو سایت عضو بشی
اگر خواستی منو با ااسم
سایت تخصصی ترنس و تکنو
لینک کن از طریق یاه و یا سایت بهم خبر بده مرسی

salam azizam سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ب.ظ http://20amar.tk

سلام یه پیشنهاد توپ واست دارم آمارتو بترکونی
وبلاگ قشنگی داری حیف نیست آماره بازدید تو بالا نبری
یه سر به من بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد