با افتتاح یک فاز از ورزشگاه20هزار نفری بندرعباس مخالفم!

نایب رییس هیات فوتبال هرمزگان گفت: اگر قرار است یک فاز از ورزشگاه 20هزار نفری بندرعباس افتتاح شود همان بهتر این کار صورت نگیرد و بهره برداری از این طرح روال عادی خود را سپری و تمامی فاز ها همزمان افتتاح شوند.

قاسم رنجبریان اظهار کرد: در آستانه شروع رقابت های لیگ دسته یک کشور قرار داریم و برای انکه حسن نیت خود را به باشگاه های شهرداری و آلومینیوم نشان دهیم تمامی بدهی های 10 درصدی بازی های فصل گذشته این دو تیم را بخشیدیم تا این دو تیم با خیال راحت به بازی های این فصل بپردازند.

وی در همین خصوص ادامه داد: مبلغ دو میلیارد و 500میلیون ریال مبلغ بخشیده شده بود که به هیچ وجه در این فصل از حق خود نخواهیم گذشت و فدراسیون هم برای سرمایه گذاری در بخش نوجوانان و جوانان حق 7درصدی خود از بازی های دو تیم شهرداری و آلومینیوم را به هیأت فوتبال استان واگذار کرد تا تمامی 10درصد پرداختی دو باشگاه شهرداری و آلومینیوم به هیأت فوتبال استان واگذار شود.

رنجبریان با انتقاد از عدم توجه اعضای ستاد آسیا ویژن در استان به مسابقات فوتبال در هرمزگان، اظهار کرد: با توجه به نامه نگاری های انجام شده از تمامی اعضای ستاد آسیاویژن در استان خواستیم در مسابقات فوتبال ساحلی دسته اول کشور که هفته گذشته در بندرعباس انجام شد،حضور پیدا کنند که متأسفانه هیچ یک از اعضا و حتی مدیرکل تربیت بدنی نیز در این مسابقات حضور پیدا نکردند و مشخص نیست این افراد که حتی حاضر به تماشای مسابقات فوتبال نیستند چگونه می خواهند حرف های خود در جلسات ویژن را به عمل تبدیل کنند.

وی اضافه کرد: ما رضایت کاملی از حمایت اعضای ویژن از این طرح نداریم اما ناامید نیستیم و در همین رابطه در تلاش برای تشکیل جلسه ای در این خصوص با استاندار هرمزگان هستیم تا تقاضا ها و خواسته هایمان را در این جلسه از حرف به عمل برسانیم.

نایب رییس هیأت فوتبال هرمزگان تصریح کرد: صحبت هایی صورت گرفته است که اگر تیم ملی فوتبال ساحلی نتوانست در تورنمنت عمان شرکت کند، نماینده هرمزگان به نمایندگی از کشور ایران در این مسابقات شرکت کند و همچنین در حال رایزنی برای گرفتن میزبانی مرحله پایانی لیگ دسته اول کشور نیز هستیم.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار مسابقات جام رمضان فوتسال بانوان در بندرعباس راه اندازی شد،خاطرنشان کرد: در حال حاضر ورزشگاه تختی بندرعباس از استاندارهای اولیه برای برگزاری  مسابقات لیگ دسته اول کشور برخوردار است و برخی از نواقص باقیمانده را ظرف یک هفته مانده به مسابقات رفع می کنیم اما بعضی از مشکلات ریشه در کار اصولی دارد که هیأت فوتبال 26 مورد از اشکالات این ورزشگاه را طی سه نامه به اداره کل تربیت بدنی ارسال کرده است.

رنجبریان در پایان گفت: تاکنون هیچ اقدامی در جهت رفع این معضلات شاهد نبوده ایم و تنها همان نورافکنی که دوسال پیش بر زمین ورزشگاه سقوط کرد، تربیت بدنی را مجبور به تعویض آن نمود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد