با ملی پوشان وارد مذاکره شده ایم

سرپرست تیم تکواندو شهرداری بندرعباس گفت: برای این فصل از مسابقات قصد داریم با تیمی قوی و مدعی کسب عنوان قهرمانی، در مسابقات سوپرلیگ تکواندو کشور حضور پیدا کنیم.

کوهیار دادگر  اظهار کرد: با دستور شهردار بندرعباس مبنی بر بستن تیمی مدعی در مسابقات سوپرلیگ کشور، با بازیکنان ملی پوش وارد مذاکره شده ایم که خوشبختانه توانسته ایم موافقت ضمنی تعدادی از آن ها را دریافت کنیم که برای بستن قرارداد با آن ها هفته آینده به همراه معاون حقوقی باشگاه و مدیرفنی تیم به تهران سفر کرده و قرارداد آن ها را در فدراسیون تکواندو رسمی می کنیم.

وی افزود: از نکات بارز در مورد تفاوت قرارداد بازیکنان این فصل شهرداری با سایر فصول، دادن پیش پرداخت به بازیکنان است که این مورد باعث شده کار ما در جذب بازیکنان آسان تر شده و بازیکنان با فراغ بال پای میز مذاکره با تیم شهرداری بنشینند که با علاقه شهردار بندرعباس به ورزش این اقدام صورت گرفته است.

سرپرست تیم تکواندو شهرداری بندرعباس در خصوص جذب بازیکنان بومی تصریح کرد: با میثم رفیعی وارد مذاکره شدیم که هم از لحاظ مالی و هم فنی با وی به توافق رسیدیم و تنها مشکل این قرارداد، ادامه تحصیل رفیعی در خارج از کشور بود که وی با بیان اینکه اگر باشگاه حاضر به پرداخت هزینه رفت و آمد به ایران و خارج از کشور باشد، حاضر به بستن قرارداد با تیم شهرداری است، باعث به وجود آمدن سدی در راه مذاکرات دوطرف شد.

وی ادامه داد: همچنین از امید امامدادی تا این لحظه اطلاعی نداریم و اگر کسی از وی خبری دارد به ما هم اطلاعی دهد، زیرا مدت هاست او را در خانه تکواندو مشاهده نکرده ایم.

سرپرست تیم تکواندو شهرداری بندرعباس، سعید امری، سامان درویشی، مهدی لطفی و مسعود خسروی را بازیکنان بومی این فصل شهرداری بندرعباس نام برد و اضافه کرد: هدف ما تشکیل 40 درصد تیم از نیروهای بومی است که با این کار انگیزه را در بین جوانان هرمزگانی تقویت ببخشیم.

دادگر زمان مشخص شدن سرمربی تیم تکواندو شهرداری بندرعباس را به هفته آینده موکول کرد و فرجام دانش را به عنوان مدیرفنی تیم تکواندو شهرداری بندرعباس معرفی کرد.

وی آغاز مسابقات سوپرلیگ تکواندو کشور را 9مهرماه در تهران با حضور 12 تیم دانست و گفت: در برنامه مالی که به شهرداری ارایه کرده ایم با هدف حضور در جمع چهار تیم نخست جدول وارد مسابقات می شویم و امیدواریم حمایت مسوولان و مردم همچنان پشت سر تیم شهرداری باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزاد آبنوس سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ق.ظ http://dragon-hormozgan.blogfa.com/

سلام وب جالبی
به وبلاگ من هم سربزن
اگه دوست داشتی می تونیم باهم تبادل لینک کنیم

http://dragon-hormozgan.blogfa.com/
دراگون بوت هرمزگان(فرزاد آبنوس)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد