هزینه امسال شهردارى دوبرابر سال گذشته است

پس از اینکه شهردار بندرعباس اعلام کرد هزینه شهردارى دراین فصل از لیگ یک  نسبت به سال گذشته کم تر خواهدبود به سراغ  ارسطو جهاندارى مدیر سابق تیم فوتبال شهردارى رفتیم تادراین زمینه نظر وی را جویا شویم.

جهاندارى گفت: سال گذشته یک میلیارد و 23‌ میلیون  تومان هزینه کادر فنى وبازیکنان بود ونزدیک 45‌ میلیون تومان هم براى رضایت نامه بازیکنان دادیم.

 وى اظهار کرد:بیشترین قرار داد سال گذشته مربوط به عباس سرخاب بود وچندبازیکن با قرارداد بالاى 35‌ میلیون تومان داشتیم.

جهاندارى تصریح کرد:بعید مى‌دانم با این بازیکنان وکادر فنى که شهردارى دراین فصل به خدمت گرفته است هزینه کمترى نسبت به سال گذشته  داشته باشد بلکه تنها قراردادکادر فنى آنها با کادر فنى وبازیکنان سال گذشته برابرى مى‌کند.

مدیرسابق تیم فوتبال شهردارى خاطرنشان کرد:من 30‌ سال است در ورزش  هستم وبا زیر وبم هاى ورزش آشنایى دارم وباشناختى که از بازیکنان جدید شهردارى دارم شک ندارم که اکثر آنها با قراردادى بالاى 120‌ میلیون تومان به شهردارى  پیوسته اند و هزینه امسال شهردارى نسبت به سال گذشته دوبرابر خواهد بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
salam azizam دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ http://20amar.tk

سلام یه پیشنهاد توپ واست دارم آمارتو بترکونی
وبلاگ قشنگی داری حیف نیست آماره بازدید تو بالا نبری
یه سر به من بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد