کرمانشاه مقهور قدرت هرمزگان شد

 درحالی که بدلیل عدم شرکت نماینده انزلی در مسابقات،بازی نخست بین تیم های استقلال مبارکه اصفهان و قوی سپید انزلی برگزار نشد،تیم یگانه موج خروشان با برتری 9 بر 3 مقابل شباب کرمانشاه گام اول را محکم برداشت.

در این بازی در حالی که نیمه اول رو به اتمام بود نماینده هرمزگان به گل نخست خود دست یافت تا با نتیجه 1 بر صفر از حریف پیش بیفتد.

در نیمه دوم با صحبت های کادرفنی تیم یگانه موج خروشان حریف را به توپ بست و با نتیجه 7 بر 2 این نیمه را به پایان رساند و در نیمه سوم این نماینده هرمزگان بود که نتیجه را 9 بر 3 به سود خود پایان داد.

گل های تیم یگانه موج خروشان را در این بازی حمید رضایی(2گل)، فرشاد عبدالهی(4گل)، مصطفی زاهدی(2گل) و قادر پوران به ثمر رساندند و تنها یزدان رشیدی نیا، پرویز فخری و آرمان عبدی توانستند اختلاف را کاهش دهند.

در پایان این بازی سرمربی تیم شباب کرمانشاه  گفت: بازی از سطح کیفی مناسبی برخوردار بود و دو تیم برای پیروزی گام به میدان گذاشته بودند.

محمد صالحی افزود: تنها ایراد مسابقه شرایط نامناسب زمین بود زیرا باید ماسه مسابقه 40 سانتی متر ارتفاع داشته باشد که ماسه زمین بندرعباس به 15 سانتی متر نیز نمی رسد و این باعث وقفه های طولانی در مسابقه می شد و کیفیت مسابقه را پایین آورده بود.

وی از نداشتن زمین ساحلی در استان کرمانشاه خبر داد و اضافه کرد: تمام چند ماه گذشته بازیکنان بر روی چمن تمرین کرده و آشنایی با زمین فوتبال ساحلی نداشتند و این سبب مشکلاتی برای تیم ماشده بود.

سرمربی تیم شباب کرمانشاه در خصوص اینکه در نیمه دوم اختلاف نتیجه دو تیم بالا رفت، تصریح کرد: در ابتدای نیمه دوم داور یک گل صحیح ما را به اشتباه مردود اعلام کرد و این عاملی برای از دست رفتن کنترل تیم ما شد و از طرفی دیگر نماینده هرمزگان از تجربه بالاتری نسبت به تیم ما برخوردار است و به همین علت بازی را از دست دادیم.

صالحی در پایان تیم خود را محکوم به شکست دادن نماینده اصفهان دانست و خاطرنشان کرد: برای صعود به مرحله بعد بازی ها به ناچار باید استقلال مبارکه را شکست دهیم و تمامی تلاش خود را در بازی آینده خواهیم کرد تا از حیثیت فوتبال کرمانشاه دفاع کنیم.

همچنین سرمربی تیم یگانه موج خروشان از عملکرد بازیکنان تیم خود ابراز رضایت کرد و تیم خود را مدعی صعود به لیگ برتر دانست.

علی نجم الدینی افزود: بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم و نشان دهنده آن است که فوتبال ساحلی در کشور از رشد مناسبی برخوردار است و تمامی تیم ها به هم نزدیک شده اند.

وی اظهار کرد: وضعیت آب و هوایی به تیم ما خیلی کمک کرد زیرا بازیکنانمان با گرمای شهر بندرعباس عادت داشتند اما بازیکنان نماینده کرمانشاه پس از نیمه دوم بدنشان تحلیل رفته بود و توانستیم با ارائه بازی منطقی نتیجه را به نفع خود رقم بزنیم.

سرمربی تیم یگانه موج خروشان در خصوص صعود به لیگ برتر تصریح کرد: به طور حتم به لیگ برتر صعود خواهیم کرد و جز این موضوع هدفی دیگر نداریم و در تلاشیم میزبانی مرحله نهایی راهیابی به لیگ برتر را بدست آوریم تا در شهر خود جشن صعود به لیگ برتر را بگیریم.

وی در پایان حضور تماشاگران پرشور هرمزگانی در بازی را باعث هیجان بیشتر مسابقات عنوان کرد و از تشویق های بی وقفه آن ها تشکر کرد.

در این بازی حمید رضایی، حسین زرنگار، فرشاد عبدالهی، قادرپوران،محمد پویه، مصطفی زاهدی، محسن مقدراضی، مهیارمحبوبی برای نماینده هرمزگان به میدان رفتند.

نظرات 1 + ارسال نظر
رحیم سهراب زاده جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.hapkido-hormozgan.ir

سلام دوست من امیدوارم حال شما خوب باشد من شما رو لینک نمودم لطفا شما هم مارو لینک بنمایید ممنونم
از زحمات شما در گسترش ورزش سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد