حمید عزیزاده به آلومینیوم پیوست

مربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: در اردوی تهران با تیم استقلال بازی دوستانه ای برگزار می کنیم و پیش از این قرار بود دیداری نیز با استیل آذین برگزار شود که این دیدار لغو شد.

مهدی فلامرزی، افزود: رایزنی هایی با تیم پیروزی تهران برای انجام بازی دوستانه نیز انجام دادیم که با توجه به اردوی پرسپولیس در ایام تعطیلی لیگ این بازی انجام نخواهد شد.

وی اظهار کرد: امروز اردوی تیم آلومینیوم در سرعین اردبیل به پایان می رسد و امشب به بندرعباس بازخواهیم گشت تا از روز شنبه تمرینات در بندرعباس پیگیری شود.

مربی تیم آلومنیوم هرمزگان تصریح کرد: در بندرعباس دو بازی دوستانه با تیم های بومی برگزار می کنیم و برگزاری اردو در سالن، کنار سواحل و استادیوم تختی از برنامه های اردوی پنج روزه آلومینیوم در بندرعباس است و شامگاه پنج شنبه برای برگزاری اردو عازم اردو می شویم.

وی جذب یاران کارآمد را از نکات بارز آلومینیوم در فصل جاری دانست و اضافه کرد: یکی از مهمترین بازیکنانی که در این فصل جذب تیم آلومنیوم شده است، حمید عزیزاده بازیکن سابق تیم های ذوب آهن و سپاهان اصفهان است که با اضافه شدن به تیم آلومنیوم مشکلات تدافعی تیم را حل خواهد کرد.

وی در پایان از هواردارن خواست در فصل جاری با حمایت از هر دو تیم آلومنیوم و شهرداری عاملی برای راهیابی هر دو تیم به لیگ برتر شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد