سرانه فضاهای ورزشی هرمزگان به یک متر رسید

مدیر کل تربیت بدنی هرمزگان گفت: با اتمام طرح های نیمه تمام استان هرمزگان جزء نادر استانهای در کشور است که سرانه فضای ورزشی آن به یک متر رسیده است.

رضا محمدی اصل عنوان کرد: از سال 83 تا 87 فقط 29طرح توسط اداره تربیت بدنی افتتاح شده بود اما از سال 87 تا کنون 54 طرح ورزشی ساخته شده است و 30 طرح دیگر در هفته دولت امسال افتتاح می شود.

وی ادامه داد: 12 پروژِه ورزشی دیگر هم در حال ساخت هستند که هنوز تکمیل نشده اند و بیش از 90درصد این پروژه ها در زمان مدیریت بنده شروع شده که اکثر آنها به اتمام رسیده است

مدیر کل تربیت بدنی هرمزگان افزود: در 18 ماه گذشته، انقلاب بزرگی در زیر ساختهای ورزشی هرمزگان به وجود آمده است،علاوه بر این طرح های تکمیل شده 43طرح دیگر که کار ساخت آنها تعطیل شده بود طی 18 ماه گذشته فعال شده است و در آینده به بهره برداری خواهد رسید.

محمدی اصل بیان کرد: با ساخته شدن این طرح استان هرمزگان جزء نادر استانهای در کشور است که سرانه فضای ورزشی آن به یک متر رسیده است.

وی افزود: سرانه فضای ورزشی در تمامی شهرستانها یکسان نیست، اما در کل استان این سرانه به یک متر رسیده است.

مدیر کل تربیت بدنی هرمزگان گفت: طبق برنامه پنج ساله آینده باید در شهرستان هایی که سرانه ورزشی آنها کمتر است پروژِه های ورزشی ساخته شود تا سرانه ی این شهرستان ها به استاندارد یک متر برسد.

محمدی اصل ادامه داد: ساخت چمن مصنویی برای محلات از دیگر برنامه هایی بود که در از زمان مدیریت بنده آغاز شد و خوشبختانه با ایجاد این زمین ها دسترسی جوانان به امکانات ورزشی خیلی آسان شده است.

وی اظهار داشت: مربیانی در این زمین ها حضور پیدا می کنند و کار استعداد یابی را انجام می دهند و به  نوجوانان مستعد در زمینه فوتبال برحسب استاندارد های طرح آسیا ویژن آموزش می دهند.

مدیر کل تربیت بدنی هرمزگان در پایان گفت: در دوران مدیریتم همواره علاقه مند بوده ام که با روسای هیئت ها تعامل خوبی را برقرار کنم و به همین دلیل در بیشتر موارد پاسخ انتقادات آنان را نداده ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد