خوابگاه و محل اردوی تیم ملی قایقرانی در هرمزگان مناسب نبود

رئیس هیئت قایقرانی هرمزگان گفت: برای این اردو دو کانکس با کیفیت خیلی پایین برای محل اردو توسط اداره تربیت بدنی خریده شد و خوابگاه های اختصاص یافته به تیم ملی قایقرانی بسیار کثیف و نامرتب است.

ابراهیم شهابی پور اظهار داشت: اگر از نظر مدیرکل تربیت بدنی بیشترین بودجه به هیئت قایقرانی پرداخت شده است پس وای به حال دیگر هیئت ها چون در این صورت به آنها بودجه خیلی خیلی کمی پرداخت شده است.

وی در مورد هزینه های اردوی تیم ملی قایقرانی بادبانی در هرمزگان عنوان کرد: برای این اردو دو کانکس با کیفیت خیلی پایین برای محل اردو توسط اداره تربیت بدنی خریده شد و خوابگاه های بسیار کثیف و نامرتبی برای برپایی اردو در اختیار هیئت قرار گرفت.

رئیس هیئت قایقرانی در مورد آخرین وضعیت استعفایش بیان کرد: همانطور که قبلا هم گفته بودم استعفایم توسط فدراسیون قایقرانی پذیرفته نشد و بنده هنوز رئیس هیئت قایقرانی هستم.

وی ادامه داد: پیشنهاد سرپرستی جمشید رئیسی را خودم به ایشان ارائه دادم که در صورت پذیرفته شدن استعفایم رئیسی این مسئولیت را به عهده بگیرد که ایشان هم به بنده گفتند تا زمانیکه خودت رئیس هیئت هستی هیچ علاقه ای برای بر عهده گرفتن این مسئولیت ندارم.

شهابی پور اظهار داشت: مدیرکل تربیت بدنی واقعیت ها را قبول ندارد و با هر کسی که واقعیت موجود در ورزش هرمزگان را بگوید مقابله می کند.

رئیس هیئت قایقرانی هرمزگان در پایان گفت: هیئت قایقرانی بدون توجه به مشکلاتی که اداره کل تربیت بدنی برای این هیئت به وجود می آورد به تقویم ورزشی خود عمل می کند و در حد توان خود مشکلات را حل می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد