مشخص نیست چه کسی بازیکنان تیم را انتخاب کرده است

یک مربی پیشکسوت فوتبال در هرمزگان گفت: زمان زیادی طول می کشد تا مربی جدید نسبت به بازیکنان شناخت پیدا کند در حالی که زمان زیادی تا شروع لیگ باقی نمانده است.

محمد امین چرخنده با بیان اینکه متاسفانه برای تشکیل تیم فوتبال شهرداری دیر اقدام شده است و اگر تیم صعود نکند پول بیت المال هدر می رود، اظهار کرد: به نظر می رسد هزینه های تیم شهرداری بندرعباس نسبت به سال گذشته 4 تا 5 برابر افزایش یافته باشد، زیرا 4 مربی آرژانتینی و 3 بازیکن خارجی به تیم اضافه شده اند.

وی افزود: مربی باید بر اساس نیاز و خواسته های خود بازیکنان مورد نیاز را جذب کند، اما مشخص نیست بازیکنان تیم را چه کسی انتخاب کرده است و زمان زیادی طول می کشد تا مربی جدید نسبت به بازیکنان شناخت پیدا کند؛ در حالی که زمان زیادی تا شروع لیگ باقی نمانده است. 

  

چرخنده با اشاره به اینکه انتخاب سرمربی تیم به درازا کشید و در نهایت سرمربی بازیکنان را انتخاب نکرد، تصریح کرد: بهتر بود کار انتخاب بازیکنان به مربیانی مربیانی مثل محمد رحیمی و ابراهیم باعثی که شناخت کافی از تیم دارند، سپرده می شد.

این مدرس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: اعلام شده است یکی از دلایل حضور کادرفنی خارجی ارتقای سطح فنی و دانش مربیان بومی است، نمی دانم منظور از ارتقای سطح فنی مربیان استان چیست؟ وینگو بگویچ از یک سال گذشته در استان هرمزگان حضور دارد  و باید پرسید تاکنون چند کلاس توجیهی در استان برگزار کرده است؟

وی خاطرنشان کرد: مربیان هرمزگانی تشنه یادگیری هستند. اگر مربی آرژانتینی وقت کافی اختصاص دهد و کلاس های فنی را برگزار کند به ارتقای سطح فنی مربیان بومی کمک می کند، در غیر اینصورت و تنها به صرف حضور چند مربی خارجی سطح مربیان استان ارتقا پیدا نمی کند.

چرخنده در پایان گفت: در این فصل، شهرداری بندرعباس هزینه های زیادی را صرف نموده است که امیدوارم تیم نتیجه بگیرد و برای استان افتخار آفرینی کند. زیرا تیم شهرداری یکی از نمایندگان استان در لیگ دسته یک است و با هزینه های صورت گرفته انتظار بالایی از این تیم می رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد