باید امکان استفاده رایگان شهروندان از فضاهای ورزشی فراهم شود

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: باید بازی های بومی و محلی گسترش یافته و امکانی فراهم شود تا شهروندان به طور رایگان از فضاها و امکانات ورزشی موجود استفاده نمایند.

 سید محمد موسوی در حاشیه مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات والیبال ساحلی محلات، بیان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس مبنای کار خود را توسعه و گسترش ورزش های شهروندی و بومی و محلی قرار داده است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت ها و فضاهای موجود در استان باید بازی های بومی و محلی گسترش داده شود و امکانی فراهم شود تا شهروندان به طور رایگان از فضاها و امکانات ورزشی موجود استفاده نمایند. زیرا هدف ما شهرسالم، شهروند سالم است و باید در جهت تحقق این هدف عمل کنیم.

موسوی تصریح کرد: بسیاری از جوانان نسل امروز اطلاعی از ورزش های سنتی و بومی محلی ندارند و حتی اسم آنها را نیز نشنیده اند به همین دلیل باید با همکاری هیأت های ورزشی و ورزشکاران این ورزش ها احیا شوند.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در پایان گفت: نزدیک به 40 زمین ورزشی در محلات شهر وجود دارد که حدود 12 عدد آن چمن مصنوعی شده است. امیدوارم با همکاری استاندار و دیگر نهادهای اجرایی امکانی فراهم شود تا همه این زمین ها از چمن مصنوعی و روشنایی برخوردار شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد