استقلال تهران و استیل آذین حریفان تدارکاتی آلومینیوم هرمزگان

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در هفته دوم شهریور ماه و همزمان با تعطیلی لیگ برتر با تیم‌های استقلال و استیل آذین بازی تدارکاتی انجام می دهد.

مهدی فلامرزی کمک مربی تیم آلومینیوم هرمزگان در رابطه با آماده سازی این تیم برای فصل جدید لیگ  گفت: تیم آلومینیوم از روز بیست و یکم مرداد ماه اردوی آماده سازی خود را در شهر سرعین اردبیل آغاز کرده است.

وی افزود: در این اردو بازیکنان در نوبت صبح کار بدنسازی را انجام می دهند و در نوبت بعد از ظهر به کار با توپ می پردازند.

فلامزری عنوان کرد: هفته گذشته در اولین بازی تدارکاتی خود توانستیم تیم دانشگاه اردبیل را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهیم و در ادامه بازی‌های تدارکاتی جمعه این هفته به مصاف تیم نساجی مازندران خواهیم رفت.

کمک مربی تیم آلومینیوم هرمزگان بیان کرد: بعد از اتمام این اردو دو بازی تدارکاتی را در بندرعباس انجام خواهیم داد و پس از آن برای انجام سه بازی تدارکاتی دیگر تیم آلومینیوم به تهران سفر می کند.

وی اظهار داشت: بازی تدارکاتی با تیم استقلال تهران قطعی شده است و توافقات برای انجام بازی با تیم استیل آذین نیز انجام شده و هنوز سومین حریف تدارکاتی آلومینیوم در تهران مشخص نشده است.

فلامرزی در پایان گفت: تیم آلومینیوم برای حضور بهتر در لیگ دسته یک نیاز به یک مهاجم، هافبک و دفاع راست دارد که مسئولان تیم در حال مذاکره با چند بازیکن برای پیوستن به آلومینیوم هستند.

نظرات 2 + ارسال نظر
شارژ 1690 تومانی ایرانسل دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.tejarate-interneti.blogfa.com

سلام
شما سیم کارت ایرانسل دارید ؟
می خواین شارژ 2000 تومانی رو با قیمت 1690 تهیه کنید ؟
کلیه کارت های عضو شتاب پذیرفته می شن

رحیم سهراب زاده چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ http://www.hapkido-hormozgan.ir

با سلام ضمن قبولی طاعات و عبادات لطفا از قهرمانی تیم منتخب هاپکیدو استان هرمزگان هم مطلبی منتشر بنمایید تا اطلاع رسانی گردد .
ممنون میشم
برای اطلاعات بیشتر به وب سایت هاپکیدو هرمزگان سری بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد