حمایت مسوولان فقط در حد حرف است

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر هرمزگان گفت: مسوولان در جلسات حرف های خوبی می زنند و قول حمایت از تیم را می دهند اما در عمل حمایتی صورت نمی گیرد.

حسن کامجو ، با بیان اینکه سال گذشته، تیم بسکتبال با ویلچر استان به دلیل عدم حمایت مسوولان از لیگ برتر سقوط کرد، گفت: این تیم با نام  بهزیستی هرمزگان در رقابت های سال گذشته شرکت کرد و مدیرکل بهزیستی استان با پرداخت بیشتر هزینه ها کمک شایانی به تیم نمود، اما این سازمان به تنهایی نمی تواند تمام هزینه های تیم را پرداخت کند.

وی تصریح کرد: مسوولان در جلسات اداره کل تربیت بدنی، حرف های خوبی می زنند و قول حمایت از تیم را می دهند اما در عمل حمایتی صورت نمی گیرد، زیرا  در گذشته اداره کل تربیت بدنی و هیأت بسکتبال استان تنها یک میلیون و پانصد هزار تومان به تیم کمک کردند.

کامجو در ادامه گفت: سال گذشته تیم بسکتبال با ویلچر بهزیستی تنها تیم گروهی استان در رقابت های لیگ برتر بود اما حمایت شایسته ای از این تیم صورت نگرفت. حتی فصل گذشته سالن اختصاصی جانبازان و معلولین استان به بخش خصوصی واگذار شده و این موضوع باعث شد بازیکنان مکان مناسبی برای تمرین نداشته باشند.

کامجو با اشاره به اینکه سال گذشته تیم با بدشانسی از لیگ برتر سقوط کرد، گفت: در دور آخرمسابقات، تنها 2 ساعت قبل از بازی به مکان برگزاری مسابقات رسیدیم و در یک روز 2 بازی انجام دادیم به همین دلیل نتواستیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

 وی تصریح کرد: نفرات اصلی تیم در فصل گذشته بازیکنان بومی بودند و 2 بازیکن ملی پوش غیر بومی نیز مارا همراهی می کردند که در اواسط رقابت ها به دلیل پرداخت نشدن مطالبات از تیم جدا شدند. بازیکنان بومی تیم نیز پیشنهادهای خوبی از تیم های استان های دیگر دارند و تنها به خاطر علاقه ای که به استان دارند با شرایط موجود در تیم مانده اند.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر هرمزگان خاطرنشان کرد: تیم بسکتبال با ویلچر در سطح بالایی قرار دارد و بازیکنان تیم بارها به اردوهای تیم ملی دعوت شده اند اما به دلیل عدم حمایت از تیم ملی خط خورده اند که اگر این بازیکنان حمایت شوند توانایی حضور در جمع 3 تیم برتر کشور را نیز خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: متاسفانه صنایع بزرگ استان حاضر به حمایت از ورزش نیستند و این صنایع حتی یک تیم ورزشی را نیز تحت پوشش قرار نداده اند. لازم است استاندار هرمزگان به عنوان مقام عالی استان و فردی که خود به ورزش علاقه دارد وارد عمل شده و صنایع را مکلف به حمایت از ورزش کند.  

 قرار است فصل جاری رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر در دو گروه الف و ب بر مبنای  منطقه جغرافیایی و بُعد مسافت انجام پذیرد. بر این اساس تیم های قم، بهزیستی تهران، ایثار تهران، اصفهان، اردبیل در گروه الف و یزد، فارس، لرستان، خوزستان، هرمزگان نیز در گروه ب به رقابت می پردازند. مسابقات در دور مقدماتی، در 5 دور به روش دوره‌ای برگزار می‌گردد که تمامی تیم ها یک مرحله باید میزبان برگزاری مسابقات باشند.

پس از مرحله مقدماتی مرحله پلی‌آف بین تیمهای اول تا چهارم گروه الف و اول تا چهارم گروه ‌ب برگزار می شود و تیم های بازنده برای کسب عنوان پنجم تا هشتم و تیمهای برنده برای کسب عنوان اول تا چهارم به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است طبق آیین نامه مسابقات تعداد دو تیم از دسته یک به سوپرلیگ صعود خواهند نمود و چهار تیم نیز از دسته یک به دسته 2 سقوط خواهند نمود. همچنین تیم های پنجم هر گروه بصورت مستقیم و تیم های هفتم و هشتم که پس از مرحله پلی‌آف مشخص خواهند شد و به دسته 2 سقوط می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد