مسوولین اجازه نمی دهند حتی یک عکاس از تمرینات عکس بگیرد

سرمربی تیم فوتسال بانوان آرش بندرعباس و نائب رییس  هیأت فوتبال هرمزگان گفت: هرچه تلاش کردیم تا مسوولان تربیت بدنی هرمزگان اجازه دهند مردان نیز از نزدیک بازی های فوتسال بانوان را تماشا کنند نتیجه ای نگرفتیم و مسوولان با این کار مخالفت کردند.

کلثوم دارا، بیان کرد: به دلیل محدودیت های موجود و ناشناخته بودن ورزش بانوان، هیچ اداره یا نهادی تمایل به سرمایه گذاری در این حوزه ندارد.

وی افزود: متاسفانه مسوولان استان سلیقه ای عمل می کنند و اجازه نمی دهند آقایان، مسابقات فوتسال بانوان را تماشا کنند. این سختگیری آنها در حالی است که در شیراز بازی های لیگ با حضور تماشاگران مرد برگزار می شود، حتی تبلیغات در کنار زمین مسابقه وجود دارد و اسپانسر تیم بازیها را از نزدیک تماشا می کند.

وی در ادامه گفت: بعضی از افراد فکر می کنند بازی های فوتسال بانوان سرد و بی روح است اما اینگونه نیست و لیگ بانوان نیز سطح بالایی دارد و مسابقات جذاب و دیدنی برگزار می شود.

نایب رییس هیأت فوتبال هرمزگان با اشاره به اینکه بارها از طریق هیأت فوتبال برای حضور مردان در ورزشگاه اقدام شده است، تصریح کرد: هرچه تلاش کردیم تا مسوولان تربیت بدنی استان اجازه دهند مردان نیز از نزدیک بازی را تماشا کنند نتیجه ای نگرفتیم و مسوولان با این کار مخالفت کردند.

وی خاطرنشان کرد: می دانیم که ممکن است با حضور تماشاگران مرد در سالن مسابقه، مشکلاتی ایجاد شود، به همین دلیل برای شروع می خواستیم با صدور کارت، افراد خاصی همچون مدیران استان، اسپانسرها، خبرنگاران، تصویربرداران، عکاسان و خانواده ورزشکاران را برای حضور در سالن دعوت کنیم تا بتوانند از نزدیک مسابقات را تماشا کنند.

دارا با اشاره به تاثیر حضور این افراد در سالن مسابقات، افزود: تماشای مسابقه باعث می شود تا مدیران و اسپانسرها به سرمایه گذاری و حمایت از ورزش بانوان ترغیب شوند. همچنین خبرنگاری که کنار زمین مسابقه حضور دارد می تواند بازی ها را به شیوه بهتری پوشش دهد. خانواده ها نیز وقتی می بینند فرزندانشان به طور حرفه ای ورزش می کنند حمایت بیشتری از آنها می کنند.

نایب رییس هیأت فوتبال هرمزگان خاطرنشان کرد: در حال حاضرفوتسالیست های توانمندی در  هرمزگان وجود دارند، اما خانواده به آنها این اجازه را نمی دهند تا برای حضور در مسابقات به شهر دیگری بروند. این بازیکنان تنها اجازه دارند فوتسال را به طور تفریحی بازی کنند و نمی توانند این ورزش را به صورت حرفه ای دنبال نمایند.

وی ادامه داد: اگرشرایطی فراهم شود و پدر یک بازیکن بتواند بازی های فرزندش و مسابقات حرفه ای را از نزدیک ببیند به طور قطع دیدگاهش عوض می شود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان آرش بندرعباس اظهار کرد: در حال حاضر ورزش حرفه ای شده است و از تمرینات تیم های بانوان و مسابقات رسمی کشور عکس منتشر می شود اما متأسفانه مسوولین استان حتی اجازه نمی دهند یک عکاس از تمرینات تیم فوتسال بانوان عکس بگیرد. اگر این کار جرم  است چرا در جاهای دیگر و از همه مهم تر در تیم ملی جرم نیست.

 دارا در پایان گفت: حتی مدیر فنی تیم ملی بانوان مرد است اگر حضور مرد در تمرینات و بازیهای بانوان جرم است پس این موضوع چه توجیهی دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ق.ظ http://MRTSH2007@YAHOO.COM

در این استان جرم است چون اولا مدیر کل فعلی تربیت بدنی 18 سال رئیس اداره زندانهای استان لرستان بوده است !!!!!!!!!!! و با جرم زیاد اشنائی دارد . ثانیا همیشه کاسه ای داغتر از آش وجود دارد !!!!!!!!
با نظرات خانم دارا کاملا موافقم و اگر این اتفاق بیافتد مطمئنا بنده یکی از اسپانسرهای این مسابقات خواهم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد