مربیان آرژانتینی سکان شهرداری بندرعباس را برعهده گرفتند

کارلوس فابیان لیب آرژانتینی با عقد قراردادی دو ساله هدایت تیم شهرداری بندرعباس را در دست گرفت تا به عنوان اولین سرمربی آرژانتینی حاضر در فوتبال ایران شناخته شود.

 “کارلوس فابیان لیب” به عنوان سرمربی، “والتر آگیلار” به عنوان کمک مربی، “سرجیو کاروسینو” به عنوان مربی بدنساز و “پائولو لیب” به عنوان مربی دروازه بان ها با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال شهرداری بندرعباس پیوستند.

کارلوس فابیان لیب اولین مربی آرژانتینی فوتبال ایران است که به همراه یک گروه کامل مربیگری شامل کمک مربی، مربی دروازه بان ها و مربی بدنساز کار هدایت تیم فوتبال شهرداری در رقابت های فصل جاری لیگ دسته یک را برعهده دارد.

وی تاکنون با تیم های مختلف آمریکای جنوبی، دو بار سابقه حضور در جام لیبرتادورس معادل با لیگ قهرمانان اروپا و 3 بار حضور در جام امریکای جنوبی معادل با یوفا را در کارنامه دارد.

کارلوس فابیان دوران بازیگری خود را در تیم های باشگاهی آرژانتین در لیگ دسته یک سپری کرده است و شش سال به عنوان سرمربی و 8 سال نیز به عنوان کمک مربی تجربه حضور در لیگ دسته یک آرژانتین را داشته است، همچنین در سال 2005 به عنوان مربی منتخب آرژانتین انتخاب شده است.

سرجیو کارو سینو مربی بدنساز تیم نیز در سال گذشته بدنسازی تیم النصر عربستان را بر عهده داشته است.      

ابراهیم باعثی، منصور روشن قیاس، حسن زرنگار و مجید رنجبر دیگر اعضای کادر فنی را تشکیل می دهند. همچنین محمد رحیمی به عنوان مدیر تیم و حسین قنبرنژاد به عنوان سرپرست انتخاب شده اند. 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد