قول صعود به لیگ برتر را نمی دهیم

شهردار بندرعباس گفت: حضور کادر فنی خارجی به توسعه علمی ورزش کمک می کند و باعث پیشرفت بازیکنان بومی استان خواهد شد. 

 محمد جواد سلطان زاده در مراسم معارفه کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: حمایت از تیم فوتبال شهرداری مطالبه عموم مردم است و فعالیت یک تیم فوتبال باعث ایجاد نشاط در جامعه خواهد شد و زمینه رشد بازیکنان جوان هرمزگان را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه شهرداری بندرعباس باید با برنامه ریزی صیحیح به این مطالبه مردم پاسخ مثبت داد، اظهار کرد: شهرداری بندرعباس بر خود واجب می داند که در کنار ارایه سایر خدمات شهری، در زمینه ورزش نیز به شکل منطقی به مطالبه جدی جوانان هرمزگانی پاسخ دهد. استاندار و شورای شهر نیز خواستار تشکیل یک تیم قوی فوتبال هستند تا به وسیله آن بتوان توانایی ها و استعداد جوانان هرمزگانی را به کل کشور نشان داد.

سلطان زاده تصریح کرد: امروزه ورزش به یک علم و صنعت تبدیل شده است و حضور کادر فنی خارجی به توسعه علمی ورزش کمک می کند. استفاده از کادر فنی خارجی در همه جای دنیا مرسوم است و این کار به پیشرفت بازیکنان بومی استان کمک خواهد کرد.

وی افزود: لازم است در کنار تیم فوتبال شهرداری بندرعباس حمایت های لازم از تیم های پایه نیز صورت گیرد تا جوانان بومی در آینده نزدیک در ترکیب اصلی تیم شهرداری بندرعباس قرار گیرند.

شهردار بندرعباس درخصوص هزینه های تیم نیز بیان کرد: بدون شک هزینه های صورت گرفته از تیم های استان های دیگر و حتی از تیم سال گذشته شهرداری نیز کمتر خواهد بود. اما مدیریت بهینه هزینه‌ها و جذب حامیان مالی از راهبردهای اقتصادی تیم است.

وی در پایان گفت: هرچند هدف کوتاه مدت ما حضور در لیگ برتر است اما نمی توان به طور قطعی قول صعود به لیگ برتر را داد زیرا عوامل زیادی در تحقق این امر موثر است. مهم تر از صعود به لیگ برتر، پیروزی اخلاقی تیم است و بازیکنان و دست اندرکاران تیم شهرداری باید تلاش کنند تا تیم به طور آبرومند در مسابقات حاضر شوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد