تمرینات تیم پس از پایان ماه مبارک رمضان آغاز می شود

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان از شروع تمرینات این تیم، پس از پایان ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید فطر خبر داد.

فرهاد اعرابی، اظهار کرد: برای حضور در رقابت های لیگ برتر والیبال کشور، تعدادی از بازیکنان فصل گذشته را حفظ کرده ایم و با چند بازیکن دیگر نیز وارد مذاکره شده ایم.

وی افزود: تعدادی از بازیکنان بومی تیم در فصل گذشته، تجربه لازم را برای حضور در لیگ برتر دارند که در کنار آنها از بازیکنان غیر بومی جوان و با تجربه نیز استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به پیشرفت والیبال استان بیان کرد: هیأت والیبال هرمزگان کار استعدادیابی و آموزش بازیکنان مستعد را شروع کرده و بازیکنان جوان استان در این مدت رشد خوبی داشته اند. 

 

اعرابی با بیان اینکه تمرینات تیم پس از پایان ماه مبارک رمضان آغاز می شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه رقابت های لیگ در آذرماه، پس از مسابقات آسیایی گوانگژو برگزار خواهد شد، یک ماه صرف تمرینات آماده سازی خواهد شد و در ماه دوم، بازیکنان تمرینات تاکتیکی را انجام خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: تمرینات تیم دربندرعباس آغاز خواهد شد اما تا پیش از آغاز لیگ، برای برپایی اردوی آماده سازی و برگزاری چند دیدار تدارکاتی به تهران خواهیم رفت.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی در پایان گفت: در فصل گذشته، بدنسازی تیم زیر نظر من انجام شد اما برای فصل جاری ضروری است یک بدنساز به تیم اضافه شده و سرمربی فقط بر کار بدنسازی نظارت داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد