اسپانسرها حاضر به سرمایه گذاری در ورزش بانوان نیستند

مدیرمدرسه فوتسال بانوان بندرعباس گفت: از آنجا که اسپانسرها حاضر به سرمایه گذاری در ورزش بانوان نیستند، تیم آذرخش به دلیل عدم وجود اسپانسر مجبور به کناره گیری از لیگ شد.

طاهره رنجبریان، اظهار کرد: مدرسه فوتسال بانوان بندرعباس از مردادماه سال جاری کار خود را با 20 شاگرد در رده سنی آزاد شروع کرده است، به صورتی که کوچکترین بازیکن 1.5 ساله و بزرگترین آنها 26 ساله و میانگین سنی بازیکنان نیز بین 18 تا 20 سال است.

وی افزود: این بازیکنان تا پیش از حضور در تمرینات مدرسه فوتسال، اطلاعات زیادی از این ورزش نداشته و اصول انجام این رشته ورزشی را نیز نمی دانستند اما هم اکنون پیشرفت زیادی کرده اند به طوری که در قالب چند گروه مختلف با یکدیگر، بازی های دوستانه برگزار می کنند.

رنجبریان تصریح کرد: در سال جاری قصد داریم مسابقات فوتسال جام رمضان و لیگ استانی فوتسال را نیز برگزار کنیم که تاکنون 9 تیم از سراسر استان برای شرکت در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

مدیر مدرسه فوتسال بانوان بندرعباس با اشاره به اینکه مدرسه فوتسال فقط در تابستان به فعالیت می پردازد، بیان کرد: به دلیل اینکه بیشتر متقاضیان شرکت در مدرسه فوتسال محصل هستند از برگزاری تمرینات در زمان برگزاری مدارس استقبال نمی کنند، از طرف دیگربیشتر وقت مربیان حاضر در استان نیز هنگام بازگشایی مدارس به کار استعدادیابی در مدارس مشغول می شوند؛ به همین دلیل مدرسه فوتسال در فصل های دیگر سال متقاضی زیادی ندارد.

وی ادامه داد: در تیم های پایه کارهای خوبی انجام شده است و تیم های پایه استان رشد قابل قبولی داشته اند. بر این اساس تیم فوتبال بانوان آذرخش بندرعباس کار خود را از پایه شروع کرده و توانسته است در لیگ برتر کشور حضور پیدا کند.

این فعال ورزش بانوان خاطرنشان کرد: از آنجا که اسپانسرها حاضر به سرمایه گذاری در ورزش بانوان نیستند، تیم آذرخش به دلیل عدم وجود اسپانسر مجبور به کناره گیری از لیگ شد.

رنجبریان تصریح کرد: اگر امکانی فراهم شود تا مسوولان استان، سرمایه گذاران ورزشی و خانواده ورزشکاران امکان تماشای بازی های فوتبال و فوتسال بانوان را داشته باشند حمایت های بیشتری از تیم های استان صورت می گیرد و سرمایه گذاران ترغیب به پشتیبانی از تیم ها می شوند.

وی در پایان گفت: به دلیل اینکه مسابقات با حجاب کامل برگزار می شود، حضور تماشاگران مرد مانعی ندارد ضمن اینکه فدراسیون نیز این اجازه را به تیم های استان داد اما مسوولان ورزش استان با این موضوع مخالفت کردند.

نظرات 1 + ارسال نظر
Gholami سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ق.ظ http://www.isports.ir/forum/

عرض سلام و خسته نباشید
بنده مدیر اولین و بزرگترین انجمن ورزشی ایران هستم. این انجمن به تازگی افتتاح شده است. با توجه به فعالیت ورزشی این وبگاه ، از شما مدیر محترم این وبگاه تقاضا دارم که با عضویت در این انجمن به پیشرفت رشته ورزشی خود بپردازید . از آن جایی که این انجمن در ابتدای راه قرار دارد نیاز مند مدیر در رشته های مختلف است اگر شما مایل باشید می توانید با مدیریت در رشته ورزشی مورد علاقه خود در این انجمن فعالیت کنید. به یاد داشته باشید که این انجمن در ابتدای راه قرار دارد و انشالله با همکاری شما بتوانیم قدم هر چند کوچک برای پیشرفت ورزش ایران برداریم.
منتظر حضور شما هستیم.
ارادتمند شما.

http://www.isports.ir/forum/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد