مدیریت تربیت بدنی هرمزگان سالن تمرینات بدمینتون را ندیده است

رئیس هئیت بدمینتون هرمزگان گفت: مدیر کل تربیت بدنی هرمزگان حتی یکبار هم سالن تمرینات و هیئت بدمینتون هرمزگان را از نزدیک ندیده است.

محمد رضا تهرانی  بیان کرد: محمدی اصل اطلاعات درستی در مورد خیلی از مسائل ورزشی ندارد و متاسفانه از روی عدم آگاهی حرف می زند و آمار و اطلاعات نا درستی در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

وی افزود:  مدیرکل تربیت بدنی هرمزگان گفته است که هئیت بدمینتون فقط 20 ورزشکار دارد و این در حالی است که فقط در لیگ بدمینتون استان هرمزگان 16 تیم حضور دارند و این لیگ دارای هشت تیم در بخش مردان و هشت تیم در بخش بانوان است و نمی دانم چگونه می شود با 20 نفر بدمینتون باز چنین لیگ گسترده ای را برگزار کرد.

وی افزود: هم اکنون هشت نفر از دختران هرمزگانی در مسابقات قهرمانی کشوری حضور دارند و یک نفر از دختران هرمزگانی نیز عضو تیم ملی نوجوانان است و مدیر کل تربیت بدنی از هیچ کدام از این مسائل آگاهی ندارد.

رئیس هیئت بدمینتون هرمزگان عنوان کرد: تعداد بدمینتون بازان فقط در بخش جناح شهرستان بستک 20 نفر است و معلوم نیست مدیرکل تربیت بدنی این اطلاعات دقیق را از کجا آورده است.

تهرانی در پایان گفت: هیئت بدمینتون هرمزگان حاضر است  تمام ورزشکاران خود را جمع کند و به اداره تربیت بدنی ببرد تا محمدی اصل از نزدیک  ببیند که این هیئت چند ورزشکار دارد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد