بندرعباس باید به قطب ورزش های ساحلی تبدیل شود

قائم مقام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به ساحلی بودن شهر و ظرفیت و  استعداد بالایی که در آن وجود دارد، بندرعباس باید به قطب وزش های ساحلی کشور تبدیل شود.

حبیب بهادری، اظهار کرد: حضور 16 تیم برای شرکت در مسابقات والیبال ساحلی محلات جام رمضان قطعی شده است و این تیم ها تا پایان ماه مبارک رمضان در مجموعه ساحلی غدیر بندرعباس به رقابت می پردازند.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال اولین دوره مسابقات والیبال ساحلی محلات برگزارخواهد شد، حضور این تعداد تیم راضی کننده است اما باید با ایجاد زیرساخت های مناسب در محلات به گسترش این رشته ورزشی، کمک شود.

وی تصریح کرد: برای انجام رشته های ساحلی امکانات زیادی مورد نیاز نیست و می توان با مقداری ماسه ساحلی، زیرساخت ورزش های ساحلی را در محلات ایجاد کرد.

بهادری با اشاره به اینکه هدف سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گسترش رشته های ساحلی است، بیان کرد: هم اکنون مسابقات ساحلی در شهرهایی چون اصفهان برگزار می شود و علی رغم ظرفیت های فراوانی که در استان وجود دارد، هرمزگان هیچ سهمی در تیم های ملی ساحلی کشور ندارد. زیرا طی سال های گذشته توجه چندانی به این ورزش ها نشده است.

وی افزود: با توجه به ساحلی بودن شهر و ظرفیت و  استعداد بالایی که در آن وجود دارد، بندرعباس باید به قطب وزش های ساحلی کشور تبدیل شود.

قائم مقام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: هم اکنون در شهر بندرعباس تنها دو زمین استاندارد ساحلی در پارک غدیر و پارک جهانگردی سورو وجود دارد اما با برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است یک زمین ساحلی چند منظوره در پارک بانوان شهر احداث و 4تا 9 نقطه مستعد شهر نیز برای احداث مجموعه ورزشهای ساحلی شناسایی شود.

وی در پایان گفت: برای گسترش ورزش های ساحلی، هیأت های ورزشی استان همکاری خوبی را با سازمان فرهنگی و ورزشی داشته اند. زیرا شهرداری زیرساخت ها را تامین می کند و این هیأت های ورزشی هستند که کار اجرایی و بخش فنی مسابقات را برعهده خواهند گرفت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد