۴ پایگاه استعداد‌یابی فوتبال در بندرعباس راه‌اندازی می‌شود

‌کارشناس ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس از راه‌اندازی چهار پایگاه فوتبال برای کشف و پرورش نوجوانان در سطح این شهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

محمدعلی شاهی  با اشاره به دو برنامه ورزشی که در ماه مبارک رمضان مقرر شده توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار شود، بیان داشت: این سازمان برای ماه مبارک رمضان دو برنامه ورزشی در نظر گرفته است که شامل فوتسال کارمندان و مسابقات محلات والیبال ساحلی است که این دور از مسابقات با همکاری هیئت والیبال و حمایت مالی روزنامه دریا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 10 تیم برای شرکت در این مسابقات اسم‌نویسی کرده‌اند، اظهار داشت: مسابقات والیبال ساحلی در مجموعه ساحلی غدیر و بعد از موعد افطار برگزار می‌شود.
این کارشناس ورزشی با بیان اینکه به دلیل گرمی مضاعف هوا در حال حاضر سازمان برنامه‌های ورزشی خود را تقلیل بخشیده است، افزود: بیشتر برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس به بعد از ماه مبارک به دلیل رو به خنکی گذاشتن هوا موکول شده است.
شاهی افزود: ماهیگیری، دوچرخه‌سواری، مسابقات دوچرخه سواری کودکان، همایش دو میدانی و چند طرح ورزشی دیگر در بخش بانوان که برنامه‌ریزی‌های نخستین آن انجام شده نیز ظرف مدت یک ماه آینده برگزار می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه توجه به استعدادیابی از برنامه‌های مهم شهرداری بندرعباس به شمار می‌رود، خبر از راه‌اندازی تعداد چهار پایگاه استعدایابی در رابطه با ورزش فوتبال در سطح این شهر داد و اضافه کرد: با توجه به زیرساخت‌های موجود می‌توان به اموری همانند استعدادیابی نیز در راستای توسعه هر چه بیشتر فوتبال توجهی بیش از پیش معطوف کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد